;
coinex

در حال حاضر حتی سیستم عامل تایزن سامسونگ سهم بازار بیشتری از بلک بری دارد

در حال حاضر حتی سیستم عامل تایزن سامسونگ سهم بازار بیشتری از بلک بری دارد
در بازار تلفن همراه تحت سلطه آی فون اپل و دستگاه های اندرویدی، فضای بسیار کمی برای رقبای دیگر وجود دارد. مایکروسافت تنها می تواند با کسب چند درصد به عنوان مدعی مقام سوم، قرار گیرد، سهم دیگران هم که در این دریا بسیار ناچیز است. با  وجود همه ی قطبیت بازار، حداقل بلک بری می توانست خود را در چهارمین رده به حساب آورد و نام خود را در Gartner و IDC گزارش سهم بازار گوشی های هوشمند ببیند.
با این حال، امروز، با توجه به گفته منابع، بلک بری حتی مکان چهارم را در بازار از دست داده، و توسط گوشی های هوشمند تایزن سامسونگ جایگزین شده است. سیستم عامل تایزن ابتکار سامسونگ برای ساخت یک سیستم عامل از خود است، و روی سری تلوزیون های هوشمند امسال سامسونگ، ساعت هوشمند گیر S2، و چند مدل از گوشی هوشمند رده پایین استفاده شده است. گوشی های تایزنی، که در تمام شکوه و عظمت خود، به تقلید از اندروید می باشند، ظاهرا بیش از بلک بری که قابل دسترس در تمام دستگاه هایش است، فروش داشته اند.
در گزارش منابع چیزی نشان داده می شود که ممکن است برایتان قابل حدس باشد اینکه، مایکروسافت، بلک بری و فایرفاکس همه برای سهم بازار پایین خود تحت فشار هستند در حالی که تقاضا برای آیفون های جدید اپل، نرخ رشد صعودی داشتخ است. سوالی که اینجا مطرح می شود، این است که در پرتو کاهش مداوم بلک بری، این شرکت کانادایی درحال سوئیچ به اندروید است، در واقع می خواهد برای هر شانسی که در بازار تلفن همراه برای او باقی مانده است، ایستادگی کند. گوشی هوشمند Priv این سوئیچ به اندروید را نشان می دهد، و شاهدیم که در موفقیت آن بسیار موثر بوده است. اگر چه حتی اگر بلک بری به عنوان یک تولید کننده تلفن همراه در دراز مدت، زنده مانده، احتمالا با سیستم عامل خود این بقا را کسب کرده است. به نظر می رسد این شرکت یا کاملا اندرویدی می شود و یا نیمه اندرویدی ادامه می دهد.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر