;
coinex

گوشی فلزی ال جی کلاس در اروپا با نام ال جی زیرو عرضه می شود

گوشی هوشمند ال جی کلاس (LG Class) که در ماه سپتامبر در کره جنوبی راه اندازی شده بود، حال در اروپا و تحت یک نام تجاری متفاوت – ال جی زیرو (LG Zero) - عرضه می شود. در حال حاضر، این گوشی هوشمند تنها در بازار ایتالیا راه اندازی شده است اما فرض بر این است که ال جی زیرو به زودی راه خود را به بازار سایر کشورهای اروپایی نیز باز خواهد کرد.

گوشی هوشمند ال جی کلاس (LG Class) که در ماه سپتامبر در کره جنوبی راه اندازی شده بود، حال در اروپا و تحت یک نام تجاری متفاوت – ال جی زیرو (LG Zero) – عرضه می شود. در حال حاضر، این گوشی هوشمند تنها در بازار ایتالیا راه اندازی شده است اما فرض بر این است که ال جی زیرو به زودی راه خود را به بازار سایر کشورهای اروپایی نیز باز خواهد کرد.

برخلاف سایر گوشی های هوشمند ساخت ال جی، گوشی زیرو (یا همان کلاس) بدنه ای از جنس فلز (آلومینیوم) دارد. البته این گوشی هوشمند فاصله زیادی تا گوشی های بالا رده دارد و این نیز از صفحه نمایش 5 اینچی آن که با رزولوشن 720 در 1280 همراه می باشد و یا پردازنده 4 هسته ای اسنپدراگون 410 آن، به خوبی مشهود می باشد.

این گوشی هوشمند جدید اندروید 5.1.1 لالی پاپ را اجرا می کند. یکی از ویژگی های ارتباطاتی مناسب این گوشی، پشتیبانی از ارتباطات 4G LTE می باشد. ال جی زیرو از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو، یک حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق کارت میکرو اس دی و یک باتری 2050 میلی آمپر ساعتی، بهره می برد.

این گوشی هوشمند جدید اندروید 5.1.1 لالی پاپ را اجرا می کند. یکی از ویژگی های ارتباطاتی مناسب این گوشی، پشتیبانی از ارتباطات 4G LTE می باشد. ال جی زیرو از یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو، یک حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق کارت میکرو اس دی و یک باتری 2050 میلی آمپر ساعتی، بهره می برد. در حالی که گوشی ال جی کلاسی که در کره جنوبی فروخته می شد، دارای حافظه رم 2 گیگابایتی بود، ال جی زیرو با یک رم 1.5 گیگابایتی عرضه می شود. در حال حاضر کاربران ایتالیایی می توانند این گوشی هوشمند را به صورت آنلاک و با قیمت 299 یورو (حدوداً 320 دلار) صاحب شوند.

بر طبق گزارشات گفته می شود که اپراتور آمریکایی AT&T گوشی هوشمند ال جی زیرو را در ایالات متحده نیز راه اندازی خواهد کرد اما تا این لحظه هیچ تاییدیه ی رسمی برای آن به گوش نرسیده است.

نظر شما درباره این گوشی جدید ال جی چیست؟ آیا تمایلی به خرید ال جی زیرو با این محدوده قیمتی دارید؟

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر