;
coinex

درز شایعات و اخباری جدید درباره گوشی P9 و P9 Max هواوی

هوآوی P8 یک گوشی زیباست و یکی از جذابترین گوشی های امسال می باشد. اخیرا شایعاتی در خصوص این گوشی به بیرون درز کرده که آنرا هوآوی P9 می خوانند و در کنار آن دستگاهی قرار گرفته است بنام P9 Max که برادر بزرگتر P9 محسوب می شود. هیچ چیزی درباره آنها به طور رسمی اعلام نشده اما در اینجا مطالبی که تا کنون از آنها دریافته ایم را گرد آوری کرده ایم.

هوآوی P8 یک گوشی زیباست و یکی از جذابترین گوشی های امسال می باشد. اخیرا شایعاتی در خصوص این گوشی به بیرون درز کرده که آنرا هوآوی P9 می خوانند و در کنار آن دستگاهی قرار گرفته است بنام P9 Max که برادر بزرگتر P9 محسوب می شود. هیچ چیزی درباره آنها به طور رسمی اعلام نشده اما در اینجا مطالبی که تا کنون از آنها دریافته ایم را گرد آوری کرده ایم.

هوآوی P9

هوآوی در آپریل 2015 تنها گوشی P8 را راه اندازی کرد، صحبت هایی از یک جانشین زودرس برای آن اعلام شد و این شایعات تنها مدت کوتاهی پس از اعلام گوشی P8 صورت گرفت. با حدس و گمان هایی که در طراحی نسخه بعدی آن وجود دارد احتمالا وجود یک پنل خمیده در پشت آن قرار می گیرد که با نمایشگر منحنی اش مطابقت دارد.

به احتمال زیاد صفحه نمایش 5.2 اینچی این گوشی اندازه خود را حفظ خواهد کرد اما دوربین آن از 13 مگا پیکسل در P8 به 16 مگا پیکسل رشد خواهد داشت. در ماه اکتبر یک توئیت به بیرون درز کرد که از قرار معلوم قسمتی از پشت یک نمونه اولیه P9 را نشان می داد که دو برش نشان داده شده در این عکس، پتانسیل وجود دو لنز دوربین در آن را تایید می کرد. اگر معلوم شود که این موضوع صحت دارد برای اولین بار است که هوآوی، گوشی هوشمندی با بیش از یک سنسور دوربین ارائه می کند؛ با همان فن آوری مشابهی که در Honor 6 Plus بکار گرفته است.

به احتمال زیاد صفحه نمایش 5.2 اینچی این گوشی اندازه خود را حفظ خواهد کرد اما دوربین آن از 13 مگا پیکسل در P8 به 16 مگا پیکسل رشد خواهد داشت. در ماه اکتبر یک توئیت به بیرون درز کرد که از قرار معلوم قسمتی از پشت یک نمونه اولیه P9 را نشان می داد که دو برش نشان داده شده در این عکس، پتانسیل وجود دو لنز دوربین در آن را تایید می کرد. اگر معلوم شود که این موضوع صحت دارد برای اولین بار است که هوآوی، گوشی هوشمندی با بیش از یک سنسور دوربین ارائه می کند؛ با همان فن آوری مشابهی که در Honor 6 Plus بکار گرفته است.

تنها مشخصات دیگری که درباره هوآوی P9 ذکر شده است مربوط به پردازنده جدید کیرین 950 آن می باشد. کیرین 950 رسمی شد و تایید گردید که دارای 8 هسته با قابلیت عملیاتی در هر دو نوع 2.3 گیگا هرتزی یا 1.8 گیگا هرتز می باشد. این پردازنده 40% کارایی بیشتر نسبت به مدل کیرین قبلی و 60% کاهش مصرف انرژی را به همراه خواهد داشت.

هوآوی P9 Max

اولین خبرها در مورد P9 Max در همین ماه، ماه نوامبر، هنگامی که جزئیات این دستگاه در یک تست بنچمارک به بیرون درز کرد، شنیده شد. برطبق این آزمایش، قلب تپنده P9 Max نیز از یک پردازشگر کیرین 950 تشکیل خواهد شد و یک نمایشگر بزرگ 6.2 اینچی خواهد داشت (اگر چه به بزرگی نمایشگر 6.8 اینچی P8 Max نیست) که با رزولوشن بالای 2560 در 1600 پیکسل آن همخوانی دارد. از دیگر مشخصات آن می توان به 4 گیگا بایت رم و 64 گیگا بایت فضای ذخیره سازی در داخل آن اشاره داشت و مبتنی بر اندروید 6.0 خواهد بود و اگر تمام اینها درست باشد باید گفت که هوآوی P9 Max صدای فراگیر آن نیز قابل ملاحظه خواهد بود.

هواوی به نظر نمی رسد که تمایل داشته باشد این گوشی های هوشمند خود را در سال 2015 منتشر نماید، زیرا پرچمدار قبلی اش، هواوی P8، اوایل سال 2016 تولد یک سالگی اش را جشن خواهد گرفت، این بدان معناست که فاش شدن اطلاعات بیشتر اجتناب ناپذیر می باشد. پس همچنان اخبار تکنولوژی را از تکرا دنبال نمایید.

.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر