;
coinex

مشخصات هوآوی P9 Max توسط AnTuTu تائید شد

مشخصات هوآوی P9 Max فاش شد

اگر چه همه ما چشم به راه میت ٨ هوآوی، که پرچمدار این شرکت محسوب می شود، هستیم تا در تاریخ 26 نوامبر معرفی شود، ولی با این حال، به نظر می رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یکی دیگر از گوشی های هوشمندخود یعنی P9 Max است. این گوشی، نسل بعدی پرچمدار P8 می باشد، که در ماه مه میلادی معرفی شد.

مشخصات P9 Max (با شماره مدل P950S) به تازگی در AnTuTu فاش شد. بر اساس موارد ذکر شده در بنچمارک، این گوشی با چیپ ست کیرین 950 هوآوی طراحی شده، که احتمالا بعد از میت ٨ دومین دستگاهی است که این تراشه در آن بکار رفته است. علاوه بر این مجهز به 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی می باشد. با توجه به اینکه گفته شده صفحه نمایش آن 6.2 اینچی است پس یک فبلت محسوب می شود. جالب تر این که روزلوشن تصویر آن 2k یعنی برابر 2560 پیکسل در 1600 پیکسل است، که در حقیقت مخالف ایده هوآوی است که تا کنون معتقد بوده کیفیت 1080 پیکسل برای صفحه نمایش گوشی های هوشمند کافی است. علاوه بر این ها، این گوشی سیستم عامل اندروید 6.0 از پیش نصب شده دارد.

با چنین معیارهای رده بالایی، این گوشی امتیاز 73،000 را در AnTuTu کسب کرده است. اما گرافیک 3D امتیاز 16822 را به خود اختصاص داده که زیر امتیاز بسیاری از گوشی ها مثل Meizu پرو 5 که با تراشه اگرینوس ٧۴٢٠ طراحی شده است، می باشد. در واقع، شما می توانید P9 Max با کیرین 950 و مزیو پرو 5 را با پردازنده اگرینوس ٧۴٢٠ در کنار هم در تصویر زیر مقایسه کنید.

P9 Max با کیرین 950 و مزیو پرو 5 را با پردازنده اگرینوس ٧۴٢٠

به غیر از نشت خبری بنچمارک امروز، شایعات قبلی بیان کرده اند که P9 با دوربین دوگانه در پشت و سنسور اثر انگشت همراه خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر