;
coinex

بعضی از مالکان آیپد پرو می گویند تبلت در هنگام شارژ از کار می افتد

بعضی از مالکان آیپد پرو می گویند تبلت در هنگام شارژ از کار می افتد

همان طور که شما هم در جریان هستید آیپد پرو چهارشنبه ی هفته ی پیش عرضه شد. در واقع چهارشنبه پایانی بود بر یک داستان که از سال 2013 آغاز شده بود و با شایعات بسیار ادامه پیدا کرده بود. تیم کوک مدیر عامل اپل معتقد است که آیپد پرو می تواند به عنوان یک جانشین مناسب برای رایانه های شخصی (و البته نه مک ها) باشد. در مصاحبه ای دیگر استیوز وزنیاک از بنیان گذاران اپل، کسی که شاید به مراتب اطلاعات بیشتری راجع به صنعت کامپیوتر داشته باشد مخالف این موضوع است.

در حال حاضر بعضی ادعاها در اینترنت پخش شده اند و می گویند که این تبلت قفل می شود و یا به عبارت دیگر زمانی که شارژ آن کامل می شود، از کار می افتد. در بیشتر موارد گزارش شده که برای ادامه ی کار به هارد ریست نیاز است.

این مشکل در صفحات پشتیبانی اپل گزارش شده است و اولین شکایت از این موضوع جرقه ای برای آغاز شکایت های مشابه بود. کاربری گزارش داده است “من مشکل مشابه را داشتم، من تبلت خود را دو بار شارژ کردم و بعد از پایان هر دو بار تبلت برای ادامه ی کار نیاز به هارد ریست داشت”. کاربر دیگری در بخش نظرات گفته است: “من وقتی آیپد پرو خود را به شارژر متصل می کنم بعد از گذشت یک ساعت تبلتم از کار می افتد و برای ادامه ی حیات نیاز به چندین بار هارد ریست دارد.”

اپل مشخصاٌ از این مشکل با خبر است و بخش پشتیبانی فنی برخی از پیشنهادات خود را برای کسانی که با این مشکل مواجه اند، ارائه کرده است. یکی از این راه انجام عمل بازگشت به تنظیمات کارخانه از طریق آیتیونز است. پیشنهاد دیگر فشار دادن دکمه ی خواب/بیدار و دکمه ی خانه به مدت بیش از 10 ثانیه برای ریست کردن تبلت می باشد.

خبر خوب در مورد این مشکل این است که مشکلات مشابه این برای بعضی کاربران آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس اتفاق افتاده است. به نظر می رسد که این مشکل به خاطر iOS 9 اتفاق افتاده باشد و با یک آپدیت نرم افزاری این مشکل مرتفع شود.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر