;
coinex

برخی از مشخصات لوازم جانبی گلکسی S7 و گلکسی S7 اج سامسونگ

برخی از مشخصات لوازم جانبی گلکسی S7 و گلکسی S7 اج سامسونگ  نیازی به گفتن نیست که همه ما در حال انتظار هستیم تا سامسونگ پرچمدار بعدی خانواده گلکسی خود را به طور رسمی در ماه های اول سال بعدی میلادی در واقع در فوریه سال 2016 (حوالی بهمن ماه) معرفی کند. همانطور که قبلا هم توضیح دادیم، این شرکت توسعه سیستم عامل آن را به طور انحصاری آغاز کرده است و آزمایش و تست آن برای این دو گلکسی S7 گزارش شده است. در صورتی که می خواهید بدانید که سامسونگ در حال برنامه ریزی برای عرضه چه لوازم جانبی در کنار S7 و S7 اج می باشد، در حال حاضر، یک سری اطلاعات منحصر به فرد در مورد آن به اطلاع شما می رسانیم.

بر اساس انطباق یک سری اطلاعاتی که از منابع قابل اعتماد دریافت شده است، با کمال تعجب، می توان گفت، این لیست شامل صفحه کلید (EJ-CG930 و EJ-CG935) برای هر دو گوشی گلکسی S7 و گلکسی S7 اج می باشد. این کاور ها به احتمال زیاد مانند صفحه کلید ساخته شده برای گلکسی S6 اج +، می باشند در نتیجه بخش پایین تر صفحه نمایش گوشی با صفحه کلید QWERTY پوشش داده خواهد شد.
دیگر لوازم جانبی این دو گوشی سامسونگ شامل کاور های اس ویو (EF-ZG930 و EF-ZG935)، کاور های گلیتر (EF-XG930 و EF-XG935)، وکاورهای کیلیر ویو (EF-QG930 و EF-QG935) می باشد.
با توجه به شایعات فعلی، هر دو نوع گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، توسط پردازنده اسنپدراگون 820کوالکوم یا پردازنده اکزینوس 8890 طراحی شده اند. S7 یک صفحه نمایش 5.2 اینچی معمول خواهد داشت، در حالی که S7 اج ممکن است با نمایشگر 5.7 اینچی، و یا 5.8 اینچی همراه باشد.

لوازم جانبی این دو گوشی سامسونگ

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر