;
coinex

کابل USB نوع C وان پلاس ممکن است به دستگاه ها آسیب برساند

کابل USB نوع C وان پلاس ممکن است به دستگاه ها آسیب برساند

گفته شده وان پلاس  از مقاومت غیر استانداردی در کابل USB نوع C و آداپتور استفاده می کند، که ممکن است که استفاده از این لوازم جانبی به دستگاه ها صدمه بزند.
بنسون لئونگ، یک مهندس سخت افزار در تیم پیکسل گوگل، روی کابل USB نوع C و آداپتور موجود کنونی وان پلاس و مقاومت غیر استاندارد در آنها که ممکن است به لوازم جانبی USB آسیب بزند، کمی تحقیق انجام داده است.
بنسون در پست گوگل پلاس خود به کاربران هشدار داده که از این کابل ها برای کروم بوک پیکسل و یا گوشی های هوشمند نکسوس که از ویژگی های شارژ سریع با استاندارد جدید اتصال USB برخوردارند، استفاده نکنند. بلافاصله بعد از این نوشته بود که، Redditors یک صفحه ایجاد کرده و لیستی از تمام کابل ها با ویژگی های مشترک مانند وضعیت انطباق آنها را در آن ذکر کرد.
با توجه به استفاده از مقاومت شناسه 3A در کابل وان پلاس ذکر شده، می تواند به پاور بانک، شارژر و هاب USB زمانی که برای گوشی های هوشمند، تبلت و یا لپ تاپ که قابلیت شارژ سریع دارند استفاده شود، آسیب بزند. از آنجا که وان پلاس 2 شارژ سریع را پشتیبانی نمی کند، در مورد آن، این موضوع خیلی مطرح نیست و خطری برای استفاده از چنین لوازم جانبی آن را تهدید نمی کند، اما با وجود این مسائل کار عاقلانه این است که یک کابل مطابق با استانداردها برای جلوگیری از هر گونه آسیب تصادفی در آینده تهیه کنیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر