;
coinex

گوشی هوآوی آنر 5 ایکس تاییدیه FCC را دریافت کرد

گوشی هوآوی آنر 5 ایکس تاییدیه FCC را دریافت کرددر روز های گذشته در اخبار داشتیم که طبق گفته ی Garthner هوآوی بزرگترین برند تولید گوشی هوشمند در 3 ماهه ی سوم سال 2015 بود. این شرکت توانست در این بازه به میزان 71 درصد میزان فروش خود را بیشتر کند. از طرف دیگر هوآوی در حال حاضر سومین شرکت بزرگ تولید کننده ی گوشی هوشمند است. این شرکت امسال نیز گوشی نکسوس 6P را برای گوگل طراحی کرده است. امروز نیز اخباری منتشر شد که گوشی آنر پلی 5 ایکس (Honor Play 5X) تاییدیه FCC را دریافت کرده است.

گوشی آنر پلی 5 ایکس دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 1080*1920 می باشد. قدرت پردازشی گوشی نیز توسط چیپ ست اسنپدراگون 625 و پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 1.5 گیگا هرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 405 تامین می شود. دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت گوشی و دوربین 5 مگاپیکسلی برای ویدیو چت و سلفی گرفتن تعبیه شده است. همچنین در زیر دوربین سنسور اثر انگشت وجود دارد.
مدل های مختلفی از گوشی موجود خواهد بود. یک ورژن از گوشی دارای رم 2 گیگابایتی و ورژن دیگر دارای رم 3 گیگابایتی می باشد. حافظه ی داخلی آن 16 گیگابایت خواهد بود و از طریق کارت حافظه این میزان را می توان تا 128 گیگابایت ارتقا داد. ظرفیت باتری گوشی 3000 میلی آمپر ساعت خواهد بود و سیستم عامل آن نیز اندروید 5.1 لالی پاپ خواهد بود. این گوشی از لحاظ اتصالات تکنولوژی های 3G، 4G LTE ، وای فای، بلوتوث نسخه ی 4.1 و GPS را پشتیبانی می کند. ضخامت گوشی 8.15 میلی متر و وزن آن 158 گرم می باشد.
ورژن 2 گیگابایتی گوشی آنر پلی 5 ایکس قیمتی معادل 157 دلار و ورژن 3 گیگابایتی آن قیمتی حدود 220 دلار خواهد داشت. گوشی در رنگ های نقره ای و طلایی موجود خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر