;
coinex

قیمت و تاریخ عرضه ی هوآوی میت 8

قیمت و تاریخ عرضه ی هوآوی میت 8

هوآوی امروز پرچمدار جدید خود یعنی میت 8 را به صورت رسمی معرفی کرد. این گوشی صفحه نمایش 6 اینچی دارد و تراشه ی مورد استفاده در آن، آخرین تراشه ی سطح بالای ساخت خود هوآوی یعنی Kirin 950 می باشد. در دوربین این گوشی از سنسور جدید دوربین های سونی به همراه تثبیت کننده ی تصویر اپتیکال و همچنین باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است.
از آنجایی که گوشی هوآوی میت 8 دستگاهی است که به صورت رسمی در چین معرفی می شده(انتظار می رود معرفی بین الملی آن در CES 2016 در لاس وگاس صورت گیرد ) اطلاعاتی راجع به قیمت رسمی بین المللی و تاریخ عرضه ی آن وجود ندارد.
هر چند که هوآوی قیمت و تاریخ رسمی عرضه این گوشی را در چین اعلام کرده است. به نظر می رسد که چین نقطه ی شروع خوبی برای محک میزان فروش آن در بازار باشد.
این گوشی در 3 ماهه ی اول سال 2016 وارد فروشگاه های چینی خواهد شد، دقیقاً همان زمانی که ما شاهد عرضه ی گوشی های سطح بالای دیگری مانند سامسوگ گلکسی اس 7 خواهیم بود. البته هوآوی میت 8 کمی زودتر از اس 7 عرضه خواهد شد.
اما راجع به قیمت آن باید این نکته را در نظر گرفت که قیمت بین المللی این گوشی بدون شک بالاتر از قیمتی است که در چین عرضه می شود. اما به نظر نمی رسد تفاوت خیلی زیادی بین این قیمت ها وجود داشته باشد.
همان طور که می دانید گوشی از لحاظ حافظه در 3 مدل ارائه خواهد شد. مدل 3 گیگابایت رم و حافظه ی داخلی 32 گیگابایت قیمتی معادل 470 دلار، مدل 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی 580 دلار و مدل 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایت حافظه داخلی 690 دلار خواهد داشت.
نظر شما چیست آیا گوشی هوآوی میت 8 با چنین مشخصات سخت افزاری ارزش این قیمت ها را دارد؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر