;
coinex

زوک Z2 ؛ دوربین گوشی را بچرخان و عکس سلفی بگیر!

در اوایل این ماه مدیر عامل شرکت زوک (Zuk) تایید کرد که گوشی هوشمند زوک Zuk Z2) Z2) در سال آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. او در مورد این گوشی هیچ چیزی را آشکار نکرد و فقط به این نکته بسنده کرد که چیپست اسنپ دراگون 820 کوالکام در درون این مدل جاسازی شده و در حال حاضر تعدادی عکس که در فضای مجازی قرار گرفته است و ادعا شده که مربوط به مدل زوک Z2 می باشد و همچنین نشان می دهد که طراحی نسبتا متفاوتی نسبت به زوک Z1 دارد.

در اوایل این ماه مدیر عامل شرکت زوک (Zuk) تایید کرد که گوشی هوشمند زوک Z2 در سال آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. او در مورد این گوشی هیچ چیزی را آشکار نکرد و فقط به این نکته بسنده کرد که چیپست اسنپ دراگون 820 کوالکام در درون این مدل جاسازی شده و در حال حاضر تعدادی عکس که در فضای مجازی قرار گرفته است و ادعا شده که مربوط به مدل زوک Zuk Z2) Z2) می باشد و همچنین نشان می دهد که طراحی نسبتا متفاوتی نسبت به زوک Z1 دارد.

تصاویری که در دنیای مجازی به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد که بالاترین قسمت این گوشی هوشمند می تواند بچرخد و این به معنی آن است که زوک Z2 تنها از یک دوربین بهره مند می باشد که می توان از آن هم به عنوان دوربین عقب و هم دوربین جلو استفاده کرد؛ یعنی برای گرفتن سلفی، دوربین آن را که قابلیت چرخش 360 درجه دارد می توان چرخاند وزوایای مختلفی را گرفت. اگر چه این رندرها نمی توانند مشخصات زوک Z2 را آشکار سازند اما نمایشگر شیشه ای 2.5D و قاب فلزی آن کاملا آشکار است.

تصاویری که در دنیای مجازی به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد که بالاترین قسمت این گوشی هوشمند می تواند بچرخد و این به معنی آن است که زوک Z2 تنها از یک دوربین بهره مند است که می توان از آن هم به عنوان دوربین عقب و هم دوربین جلو استفاده کرد یعنی برای گرفتن سلفی دوربین آن را که قابلیت چرخش 360 درجه دارد می توان چرخاند وزوایای مختلفی را گرفت. اگر چه این رندرها نمی توانند مشخصات زوک Z2 را آشکار سازند اما نمایشگر شیشه ای 2.5D و قاب فلزی آن کاملا آشکار است.

برای مقایسه باید گفت که گوشی زوک Z1 با یک نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت فول اچ دی (1080 در 1920 پیکسل) به بازار گوشی های هوشمند وارد گردید و پردازنده اسنپ دراگون 801 کوالکام با سرعت کلاک 2.5 گیگا هرتز به آن قدرت می دهد. 3 گیگا بایت رم، پردازنده گرافیکی Adreno 330، و 64 گیگا بایت حافظه داخلی در آن گنجانده شده است و یک دوربین 13 مگا پیکسلی در عقب، دوربین جلوی 8 مگا پیکسلی و یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات این مدل می باشد. پورت USB نوع C و یک اسکنر اثر انگشت برای آن در نظر گرفته شده است. حال باید دید که زوک Z2 قرار است با چه مشخصاتی به بازار وارد شود و تا چه اندازه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

.

.

منبع: gadgets


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر