;
coinex

یکی از امن ترین سنسورهای اثر انگشت به زودی در دسترس قرار می گیرد

یکی از امن ترین سنسورهای اثر انگشت به زودی در دسترس قرار می گیرد

شرکت Sonavation در حال حاضر فن آوری سنسور اثر انگشت خود را با گوریلا گلس تلفیق کرده است. با توجه به وب سایت Next Web، این شرکت در مراحل نهایی آوردن سیستم های بیومتریک SonicTouch خود به تلفن های همراه و دستگاه های اینترنت اشیاء می باشد.
وب سایت Next Web می گوید این سیستم پکی از همه چیز را که مورد نیاز کاربران است برای ترکیب اعتبار سنجی بیومتریک در بر دارد از جمله شامل یک سنسور اولتراسوند و صفحه نمایش یکپارچه شیشه ای می باشد. در خبر های مطبوعاتی تاریخ عرضه ی دقیقی برای آن وجود ندارد اما این شرکت قول داده که در آینده نزدیک رخ دهد.
داشتن آن در یک پکیج به مردم این امکان را می دهد تا به تصدیق تلفن های همراه و یا تبلت خود با استفاده از الگوریتم اسکن اثر انگشت SonicTouch بپردازند، و در نتیجه یک سیستم امن تر داشته باشند این سایت همچنین خاطرنشان می کند که میکروپروسسور های امن نیاز به تقویت اطلاعاتی که به سرور ابری این دستگاه باز می گردند را نیز از بین می برد.
علاوه بر این، به دلیل آن که یک “سیستم در بسته” است، استفاده از آن روی طراحی تلفن همراه یا هر دستگاه اینترنت اشیاء دیگر تاثیر نمی گذارد.
آنچه تکنولوژی لمسی سونیک تاچ را از رقبای فضای اسکن اثر انگشت متمایز می کند، استفاده از سنسور اولتراسوند برای خواندن اثر انگشت به جای خواندن فیزیکی آن که دیگران انجام می دهند، می باشد. اولتراسوند چیزی است که این تکنولوژی را برای کار کردن زیر سطح شیشه، که اینجا گوریلا گلس با 700 UM می باشد، توانا می سازد.
دکتر راینر اشمیت، مدیر بخش فناوری Sonavation، بیان کرد:”چیزی که ما سعی به انجام آن داشتیم، این بود که یک روش امن شناسایی ایجاد کنیم که تا کنون جای دیگری وجود نداشته است”

.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر