;
coinex

اخبار و شایعات آیفون 7 و آیفون 7پلاس

اخبار و شایعات آیفون 7 و آیفون 7پلاس

از داشتن آیفون 6S رز طلایی درخشان و قابلیت تاچ 3بعدی آن لذت می برید؟ ما قصد از بین بردن حس و حال شما را نداریم، اما اپل برای آیفون 7 برنامه ریزی کرده است و شایعات آن به سرعت در حال پخش هستند. اینها اطلاعاتی هستند که ما تا به حال در مورد نسل جدید آیفون کسب کرده ایم.
دیوید کری این اطلاعات را در اول دسامبر 2015 به روز رسانی کرده است: بنا بر شایعات اپل در حال آزمایش پنج مدل مختلف از آیفون هفت با ویژگیهای منحصر به فرد می باشد، مانند اسکنر اثرانگشت روی صفحه، شارژ کردن با شارژر های بدون سیم، USB پورت مدل C ، تکنولوژی 2 دوربین دو گانه و …

احتمالا اپل سنسور اثر انگشت را روی صفحه نمایشگر فعال می کند.

گزارشاتی که از چین به دست رسیده حاکی از آن است که اپل پنج مدل متفاوت از آیفون 7 را آزمایش می کند که تمام آنها یک ویژگی مشابه دارند که احتمالا در آیفون های بعد از آن هم تکرار خواهد شد. گمان نمی کنیم که تمام این ویژگیهای ذکر شده روی آیفون 7 قرار بگیرند، اگرچه آیفون باید گام بزرگی در زمینه ی تکنولوژی بردارد تا بتواند با گوشی های اندرویدی ارزان قیمت مقابله کند.
این ویژگی ها شامل، شارژ مجدد با شارژر های بدون سیم، تشخیص اثرانگشت روی صفحه نمایشگر، فورس تاچ چندگانه، دوربین دوگانه، و اتصال دهنده ی USB مدل C ، می شود. اعلام شده بود که پتنت قبلی اپل در حال تلاش روی شارژر های بدون سیم و تکنولوژی اثرانگشت است، با اینکه ثبت پتنت این ویژگی 3 سال قبل بایگانی شد.
نیروی لمس چندگانه و پیکر بندی دوربین دو گانه، تکنولوژی های جدیدی برای اپل محسوب می شوند، اما تکنولوژی دوربین دو گانه در گذشته توسط HTC انجام شده و با موفقیت روبرو بود. البته هنوز مشخص نیست که کدام یک ( و یا هیچ یک) از این ویژگی ها روی آیفون 7 قرار بگیرد.

احتمالا از فلز مایع ساخته می شود و ضد آب خواهد بود

همانطور که قبلا گفتیم، اگر اپل روش های منحصر به خود را در پیش بگیرد، بنابراین آیفون 7 با طراحی کاملا جدیدی عرضه خواهد شد. رسانه ی TrendForce ماه گذشته طی دفاعیه ای اعلام کرد که اگر بر فرض آیفون 7 ضد آب باشد، هیچکس دیگری نمی تواند اولین بار چیزی را به خوبی اپل تولید کند. خبر دیگری توسط رسانه ی اجتماعی چینی، Weibo اعلام و توسط رسانه ی ماکوتاکارا منتشر شد، به این شرح که ، آیفون 7 بدنه ای ضد آب و ضد خاک خواهد داشت.
در حالیکه ویژگی ضد آب بودن در گذشته وجود داشته است، جذر و مد محبوبیت تولید کنندگانی مانند سامسونگ ایجاب کرد که این ویژگی را در گلکسی S5 قرار داده و در نسخه بعدی یعنی گلکسی S6 آن را حذف کنند. سونی همچنان به ساخت گوشی های هوشمند ضد آب در نسخه های Xperia ادامه می دهد  هرچند که این ویژگی در Xperia Z5 با تناسب خوبی مواجه نبود.
وبسایت Weibo در خبر دیگری اعلام می کند که اپل از یک ماده ی جدید و نا مشخص برای بدنه ی آیفون 7 استفاده می کند که البته فلز نخواهد بود. در گذشته شایعاتی با عنوان “آیفون های فلز مایع” منتشر شده بود که هیچ وقت محقق نشد. احتمالا اینها نشانه هایی از تغییر روند اپل در نسل جدید آیفون ها هستند.
بنا بر منابعی در چین ، برنامه ی دیگر اپل احتمالا کوچک کردن روزنه ی اتصال هدفون در آیفون 7 و تعویض آن با اتصال دهنده ی USB مدل C است ؛ که منحصرا مخصوص هدفون می باشد. این روش هوشمندانه ای برای خروج اپل از عرصه ی گوشی های حزب سوم می باشد که با استاندارهای اپل مطابقت ندارد. اگرچه معرفی USB مدل C روی مک بوک 12 اینچ ، می تواند خلاف روش اپل در رابطه با استاندارهای آزاد باشد.
تحلیل گر تکنولوژی به نام مینگ چی کو معتقد است که آیفون 7 با قطر 6 تا 6.5 میلی متر باریک ترین آیفون ساخته شده خواهد بود. اندازه ی آن با آیپد ایر 2 برابری می کند و یک میلی متر از آیفون های موجود باریک تر است.

رم بیشتر و خصوصیات گرانتر

تمام نسخه های آیفون تا آیفون 6S تنها رم های 1 گیگا بایت را پشتیبانی می کنند، این در حالی ست که رقبای اندرویدی در گوشی های پرچمدار خود رم های 3 تا 4 گیگا بایتی را پشتیبانی می کنند. در حال حاضر گزارش می شود که آیفون 7 رم بیشتری نسبت به آیفون 6 خواهد داشت و حتی در آیفون 7پلاس به 3 گیگابایت هم خواهد رسید. این ادعا بارها در منابع خبری متفاوت تکرار شده و TrendForce آخرین آنهاست.
مینگ چی گو گزارش دیگری در رابطه با آیفون 7 اعلام کرد که که در آن تراشه های جدید A10 قابل اجراست که کاملا ساخت شرکت TSMC، تولید کننده تایوانی می باشد و قبلا در گذشته با اپل همکاری داشته و تراشه های A9 را تولید می کند. او ادعا می کند که آیفون 7 پلاس رم 3 گیگا بایتی و رم آیفون 7، 2 گیگابایت می باشد. احتمالا ساخت این آیفون ها به عهده ی Foxconn خواهد بود و تا پایان سال آینده عرضه می شود.
برخلاف اثر شایعات بر انتظارات شما، هنوز روزهای اولیه برای آیفون 7 می باشد. ما هنوز به طور قطع نمی دانیم که آیا آیفون عدد دیگری به نام آیفون اضافه خواهد کرد یا ایده ی جدیدی برای نسخه های جدید دارد. تحت هر شرایطی ما اطلاعات، اخبار و شایعات آیفون جدید 2016 را در طی ماه ها به روز رسانی و در اختیار شما قرار خواهیم داد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر