;
coinex

مشخصات گوشی مقرون به صرفه و رده پایین ال جی K7 به بیرون درز کرد

شایعات نشان می دهد که ال جی دارای یک گوشی رده پایین به نام ال جی K7 می باشد، و این شرکت آن را در چند ماه آینده عرضه خواهد کرد

شایعات نشان می دهد که ال جی دارای یک گوشی رده پایین به نام ال جی K7 می باشد، و این شرکت آن را در چند ماه آینده عرضه خواهد کرد. به گزارش منابع مشخص شده که ال جی K7 (با نام کد M1) یک گوشی رده پایین می باشد. شرکت ال جی در سال 2015 تعدادی گوشی هوشمند رده پاین و رده بالا راه اندازی کرده است و به نظر می رسد که این روند را برای راه اندازی گوشی های بیشتری در سال 2016 ادامه خواهد داد.
با توجه به اینکه صفحه نمایش پنج اینچی این گوشی، دارای رزولوشن 480 × 854 می باشد، از این رو مشخص می شود که از کیفیت خوب وضوح تصویر نیز برخوردار نیست. شایع شده است که ال جی K7 شامل یک پردازنده اسنپدراگون 210 با قدرت پردازش 1.1 گیگاهرتز و رم 1.5 گیگابایتی است. از طرفی تخمین زده شده که این گوشی هوشمند شامل 8 گیگابایت حافظه داخلی می باشد و چون تنها 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد، باید با یک درگاه کارت حافظه microSD، که مشتریان را قادر به گسترش حافظه با کارت حافظه microSD می کند، همراه باشد.
به طور معمول، گوشی های هوشمند شامل یک دوربین عقب بهتر در مقایسه با دوربین جلو می باشند. با این حال، اگر شایعات درست باشند، دوربین عقب و جلوی این گوشی، کیفیت یکسان 5 مگاپیکسلی دارد.
ممکن است ال جی K7 از شبکه 4G LTE و اتصالات Wi-Fi، بلوتوث ، GPS و microUSB پشتیبانی کند. بر روی این گوشی جدید سیستم عامل اندروید اجرا خواهد شد، که احتمالا اندروید 5.1 می باشد.
کارشناسان معتقدند که به عنوان یک گوشی رده پایین، ال جی K7 نباید قیمت بیش از 200 دلار داشته باشد. یعنی به نوعی یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه نیز محسوب می شود.
انتظار می رود که ال جی K7 با اپراتور T-Mobile در ایالات متحده راه اندازی شود پیش از این، شرکت T-Mobile چند گوشی هوشمند میان رده ال جی را در ایالات متحده راه اندازی کرده است، که شامل LG G Stylo, LG Optimus F3Q وLG Leon LTE می شود.
شایعات حول گوشی ال جی K7، جدید نیستند. در ماه نوامبر، اوان بلاس، با نام کاربری @evleaks در توییتر، پستی گذاشت مبنی بر اینکه، ال جی K7 در فصل اول سال 2016 در دسترس خواهد بود.
ال جی هنوز هیچ گونه اطلاعاتی را در مورد مشخصات ال جی K7 تایید نکرده است بنابراین علاقه مندان باید تمام شایعات در مورد این گوشی را با کمی چاشنی خبری در نظر بگیرند.

.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر