;
coinex

آیا گلکسی S7 سامسونگ 10 درصد ارزان تر از گلکسی S6 خواهد بود؟

پان جویتنگ، یک تحلیلگر چینی می گوید که قیمت گلکسی S7 سامسونگ نسبت به قیمت گلکسی S6، هنگامی که برای اولین بار عرضه می شود 10 درصد ارزان تر خواهد بود.

پان جویتنگ، یک تحلیلگر چینی می گوید که قیمت گلکسی S7 سامسونگ نسبت به قیمت گلکسی S6، هنگامی که برای اولین بار عرضه می شود 10 درصد ارزان تر خواهد بود.
به تازگی، شایعات زیادی در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر شده است. این شایعات نشان می دهد که چیپ ست اگزینوس جدید در ساختار این گوشی، عملکرد کاملا متفاوتی بر جای گذاشته است، در واقع در آزمون بنچمارک، امتیاز 103692 را به ثمر رسانده که جلوتر از کیرین 950 هوآوی با امتیاز 65،000 می باشد.
جویتنگ معتقد است که سامسونگ این گوشی را به قیمتی پایین تر برای فروش بیشتر عرضه می کند. در حال حاضر، این شرکت کره جنوبی رقابت سختی با سازندگان رده بالای گوشی های هوشمند دارد. اپل به عنوان رقیب اصلی این شرکت در ساخت دستگاه های اعلاء می باشد، با این حال مارک های دیگر مانند شیائومی، لنو و هوآوی، نیز به عنوان رقیب شایسته در بخش گوشی های هوشمند مقرون به صرفه آن محسوب می شود.
اگر قیمت های پایین تر سامسونگ عملی شود، گلکسی S7 ممکن است تبدیل به یکی از مقرون به صرفه ترین و قدرتمند ترین گوشی های هوشمند سال 2016 شود، بدیهی است که کاهش قیمت قطعا افزایش تعداد فروش را در پی خواهد داشت.
سامسونگ تا کنون چنین استراتژی را برای گوشی گلکسی S6 و S6 اج بکار بسته است، البته برای آن گوشی ها پس از چند ماه کاهش قیمت ایجاد کرد و آن روند را در بازار حفظ کرد. گلکسی S7 حداقل تا دو تا سه ماه دیگر عرضه خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر