;
coinex

رندرهای جدیدی از نسل سوم گوشی های وان پلاس، وان پلاس 3

وان پلاس هنگامی که اولین گوشی هوشمند پرچمدار خود، وان پلاس وان را راه اندازی کرد درحوزه تکنولوژی گوشی های هوشمند برای خود اسم و رسمی بهم زد. این گوشی ویژگی های سخت افزاری بالایی شبیه به پرچمداران سال 2014 را با خود همراه داشت اما با قیمتی در حدود نصف آنها. سپس محبوبیت خود را با سیستم دعوت دو چندان کرد. به موجب این سیستم شما برای خرید یکی از این گوشی ها آزادانه نمی توانید وارد عمل شوید مگر اینکه دعوت شده باشید.

وان پلاس هنگامی که اولین گوشی هوشمند پرچمدار خود، وان پلاس وان را راه اندازی کرد درحوزه تکنولوژی گوشی های هوشمند برای خود اسم و رسمی بهم زد. این گوشی ویژگی های سخت افزاری بالایی شبیه به پرچمداران سال 2014 را با خود همراه داشت، اما با قیمتی در حدود نصف آنها و سپس محبوبیت خود را با سیستم دعوت دو چندان کرد. به موجب این سیستم، شما برای خرید یکی از این گوشی ها آزادانه نمی توانید وارد عمل شوید مگر اینکه دعوت شده باشید. در سال 2015 تکامل منطقی در محصولات این شرکت دیده شد. یک پرچمدار جدید بنام وان پلاس 2 و یک گوشی رده میانی بنام وان پلاس X که هر دو گوشی با ویژگی های سخت افزاری بالا و سیستم دعوت مجددا در بازار گوشی های هوشمند یکه تازی کردند.

این مهم نیست که تاکتیک های فروش سوال برانگیز و کمپین های بحث برانگیز آن برای خیلی از افراد منطقی نباشد زیرا به نظر می رسد وان پلاس راه را به درستی انتخاب کرده است. محبوبیت این کمپانی به آرامی اما به طور پیوسته در حال رشد می باشد. بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که در ماه های آتی، وان پلاس 3 را به عنوان قاتل پرچمداران گوشی های هوشمند ببینیم.

شایعات در مورد گوشی آینده وان پلاس آغاز شده است. شایعه کنندگان ادعا می کنند که وان پلاس بعدی در دل خود یک کوالکام اسنپ دراگون 820 را جای خواهد داد. این شرکت تا کنون پرچمداران خود را به آخرین و پیشرفته ترین محصولات کوالکام مجهز کرده است بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که وان پلاس 3 از این سنت پیروی نکند. جالب این جاست که یک منبع آگاه می گوید که گوشی جدید، رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل خواهد داشت. اگر درست باشد، این بدان معناست که وان پلاس هنوز نپذیرفته است که نمایشگر خود را به کیفیت تصویری QHD (با رزولوشن 1440در 2560) برساند. کیفیت تصویر 1080 پیکسلی یعنی اینکه پردازنده و باتری گوشی نباید گرفتار حاشیه ها شوند و نمایشگر گوشی برای نشان دادن تصاویری واضح و دقیق همچنان خوشایند است.

تصاویری که ملاحظه می کنید، رندر های این دستگاه جدید می باشند. ظاهرا زبان طراحی وان پلاس ثابت باقی مانده است، اما اینکه تا چه اندازه این رندر ها به واقعیت نزدیک هستند، چیزی است که به گذر زمان بستگی دارد و هنوز نمی توان در مورد درست یا غلط بودن آن اظهار نظر کرد.

در زیر دو تصویر که گفته می شود رندر های این دستگاه جدید هستند به نمایش درآمده است. ظاهرا زبان طراحی وان پلاس ثابت باقی مانده است. اما اینکه تا چه اندازه این رندر ها به واقعیت نزدیک است چیزی است که به گذر زمان بستگی دارد و هنوز نمی توان در مورد درست یا غلط بودن آن اظهار نظر کرد.

.

.

منبع: phonearena 


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر