;
coinex

شایعاتی راجع به گوشی ال جی جی 5 ، اسنپدراگون 820 و دوربین 21 مگاپیکسلی

شایعاتی راجع به گوشی ال جی جی 5 ، اسنپدراگون 820 و دوربین 21 مگاپیکسلی

اخیراً پستی بر روی شبکه ی اجتماعی چینی ها (Webio) قرار گرفت که گفته می شود مربوط به مشخصات گوشی ال جی جی 5 (G5) می باشد. ال جی در سال جاری دو گوشی سطح بالا ی جی 4 و جی 10 را عرضه کرد. البته گوشی جی 4 در زمره ی گوشی های پرچمدار ال جی نیز قرار دارد.
طبق چیزی که توسط حساب کاربری با نام Zealer منتشر شد گوشی ال جی جی 5 دارای صفحه نمایش 5.6 اینچی و رزولوشن 2560*1440 می باشد. قدرت پردازشی این گوشی توسط تراشه ی اسنپدارگون 820 و پردازنده ی 4 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 تامین می شود. دوربین اصلی گوشی 21 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن که مخصوص عکس های سلفی و ویدیو چت است 8 مگاپیکسلی خواهد بود. پیشتر شایعاتی به گوشی رسید که از وجود اسکنر عنبیه چشم در این گوشی خبر داده بود.
احتمالاً از این گوشی در ماه فوریه پرده برداری شود و این دقیقاً همان زمانی است که انتظار می رود تا سامسونگ از پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس 7 رونمایی کند. شاید تعجب آور باشد که ال جی از گوشی جی 4 خود در ماه آوریل پرده برداری کرد و حالا ظرف مدت کمتر از یک سال از قصد پرده برداری از پرچمدار بعدی سری G خود را دارد. این موضوع نشان می دهد که ال جی به شدت در حال کار کردن بر روی گوشی های پرچمدارش می باشد.
لازم به ذکر است که مشخصات یاد شده در حد شایعه هستند و هنوز به صورت رسمی توسط ال جی تایید نشده اند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع:phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر