;
coinex

مشخصات شایعه شده در مورد آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل

در سال 2016، اپل قطعا برای ما آی فون 7 و آی فون 7 پلاس، را به ارمغان خواهد آورد، این فصل بعدی در تاریخ گوشی های هوشمند این کمپانی می باشد.

در سال 2016، اپل قطعا برای ما آی فون 7 و آی فون 7 پلاس، را به ارمغان خواهد آورد، این فصل بعدی در تاریخ گوشی های هوشمند این کمپانی می باشد. در حال حاضر مانند شایعاتی که پیش از عرضه ی آیفون 6S و آیفون 6S پلاس منتشر شده بود، حول این دستگاه نیز شواهد و شایعاتی وجود دارد.
اجازه دهید به طور خلاصه همه ی آنچه تا کنون در مورد آی فون 7 و آی فون 7 پلاس سال آینده شنیده ایم را برای شما بازگو کنیم.

طراحی جدید

همانطور که شما احتمالا مطلع می باشید، مدت هاست که اپل بین طراحی مجدد گوشی های هوشمند خود، مدت زمان 2 سال فاصله می گذارد. بنابراین، با وجود این، آیفون 6S بسیار شبیه به آیفون 6 و آیفون 5s شبیه به آی فون 5 است، همچنین آی فون 4S نیز از آیفون 4 غیر قابل تشخیص می باشد.
این است که انتظار داریم، Jony Ive و همکارانش در بخش طراحی کمی تنوع ایجاد کنند، در حالی که بی تردید همان زبان طراحی آیفون به صورت کلی مشاهده خواهد شد. در حالی که ما نمی دانیم که تا چه حد آی فون 7 در بخش طراحی متفاوت خواهد بود، اما تا حدودی مشخص است که پرچمدار بعدی اپل، تفاوت زیادی با نسل قبلی نخواهد داشت.
با این حال، این یک حدس است در بهترین حالت، ما باید تا انتشار اولین رندرهای فاش شده از آیفون 7 منتظر بمانیم تا بتوانیم بگوییم که آیا در بخش طراحی با آیفون 6 شباهت هایی دارد یا کاملا متفاوت است.
ما فکر نمی کنیم که اپل تصمیم بگیرد دوباره لبه های 90 درجه ی موجود در آیفون 5 یا 5S را بازگرداند، این روزها بیشتر تولید کنندگان تا حد زیادی فریم های گرد را در طراحی خود به کار بسته اند. با این حال، ما باید کمی صبر کنیم تا اولین نگاه اجمالی را به ظاهر آی فون 7 و آی فون 7 پلاس داشته باشیم. تا آنجا که به مواد استفاده شده در ساختار آن مربوط می شود، اپل به احتمال زیاد از آلومینیوم استفاده خواهد کرد و با توجه به ساخت آی فون 6S، سری 7000 آلومینیوم را بکار خواهد بست. بهتر است بدانید که 9 تا از اعضای خانواده آلومینیوم سری 7000 به عنوان قوی ترین آلیاژهای آلومینیوم می باشند و این به این معنی است که اپل قطعا به منظور تامین مقاومت، در پرچمدار جدیدش نیز از آن استفاده می کند.
ما شنیده ایم که محصول بعدی اپل ممکن است با یک دکمه هوم و قابلیت تاچ ID تعبیه شده در داخل صفحه نمایش همراه باشد که که اپل پتنت آن را اوایل سال 2015 ثبت کرده است. به نظر می رسد این فن آوری، یعنی یک صفحه نمایش با قابلیت اسکن اثر انگشت جاسازی شده در آن سال های آینده دیده شود ولی متاسفانه، ما نمی توانیم بگوییم آیا آی فون 7 و 7 پلاس اولین گوشی خواهد بود که این قابلیت را دارند یا خیر.
از طرفی شواهد نشان می دهد که کوپرتینو در نهایت آی فون 7 و 7 پلاس را ضد آب خواهد کرد. این قضیه تا حدودی توسط فراوانی مهر و موم سیلیکون و واشر، که محصول فعلی آیفون را قادر به تحمل غوطه ور شدن طولانی مدت در آب کرده است، مشخص می شود. به غیر از شواهد فیزیکی موجود در آیفون 6S و آیفون 6S پلاس، پتنتی وجود دارد که ایده ساخت دستگاه ایمن در برابر آب اپل را نشان می دهد.
بر اساس گزارشات، اپل می خواهد آی فون 7 و آی فون 7 پلاس را تبدیل به باریک ترین آیفون موجود نماید. گزارشات می گویند، کوپرتینو در نظر دارد که دستگاه های بعدی خود را تقریبا با 6 میلی متر ضخامت بسازد. به عنوان یک یادآوری، بهتر است بدانید که ضخامت آیفون 6 ، 6.9 میلی متر و آیفون 6S دقیقا 0.2 میلی متر باریک تر از آیفون 6 بوده است.

آی فون 7 و آی فون 7 پلاس آی فون 7 و آی فون 7 پلاس آی فون 7 و آی فون 7 پلاس آی فون 7 و آی فون 7 پلاس بر اساس گزارشات، اپل می خواهد آی فون 7 و آی فون 7 پلاس را تبدیل به باریک ترین آیفون موجود نماید.آی فون 7 و آی فون 7 پلاس آی فون 7 و آی فون 7 پلاس آی فون 7 و آی فون 7 پلاس آی فون 7 و آی فون 7 پلاس بر اساس گزارشات، اپل می خواهد آی فون 7 و آی فون 7 پلاس را تبدیل به باریک ترین آیفون موجود نماید.
سخت افزار

خیلی زود است که هر گونه اطلاعات خاصی در مورد چیپ ست بکار رفته در آیفون 7 بیان کنیم، اما منابع در حال حاضر ادعا می کنند که اپل به طور انحصاری TSMC را به عنوان تنها منبع برای تراشه ی A10 خود انتخاب خواهد کرد. همچنین شایع است که این تراشه با فناوری 16 نانومتری ساخته می شود، در واقع شبیه به A9 تولید شده توسط TSMC می باشد. با قضاوت بر اساس عملکرد A9 اپل که یکی از بهترین تراشه های حال حاضر می باشد، بسیار امیدواریم که A10، عملکرد بالایی ارائه دهد.

اپل به طور انحصاری TSMC را به عنوان تنها منبع برای تراشه ی A10 خود انتخاب خواهد کرد. همچنین شایع است که این تراشه با فناوری 16 نانومتری ساخته می شود، در واقع شبیه به A9 تولید شده توسط TSMC می باشد. با قضاوت بر اساس عملکرد A9 اپل که یکی از بهترین تراشه های حال حاضر می باشد، بسیار امیدواریم که A10، عملکرد بالایی ارائه دهد. در بخش حافظه، آیفون 6S و آیفون 6S پلاس در سال 2015، در نهایت با 2 گیگبایت رم آمدند، این امکان وجود دارد که آیفون 7 با 3 گیگابایت رم همراه باشد.
در بخش حافظه، آیفون 6S و آیفون 6S پلاس در سال 2015، در نهایت با 2 گیگبایت رم آمدند، این امکان وجود دارد که آیفون 7 با 3 گیگابایت رم همراه باشد.

نمایشگر

شایعات نشان می دهند که اپل، ایده قرار دادن یک صفحه نمایش AMOLED را در آیفون های بعدی خود در سر می پروراند، البته احتمالا این قضیه پس از سال 2018 رخ می دهد. شایعات دیگر نشان می دهد تغییر از LCD به AMOLED ممکن است در اوایل سال 2019 انجام شود. پس با این اوصاف در نهایت ممکن است اتفاق افتد، اما در آی فون 7 بعید است که با چنین صفحه نمایشی رو به رو شویم. در مقابل، اپل به احتمال زیاد تکیه بر پنل های صفحه نمایش IPS LCD را ادامه خواهد داد.
در ارتباط با وضوح تصویر، بایذ بگوییم که دو گزینه وجود دارد، اینکه یا اپل رزولوشن را افزایش نخواهد داد یا اینکه اگرآن را تغییر دهند قطعا افزایش خواهد داد. از قرار معلوم آی فون 7 یک صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 750 در 1334 پیکسل و تراکم پیکسل 326 پیکسل در اینچ و آی فون 7 پلاس به احتمال زیاد صفحه نمایش 5.5 اینچی، با رزولوشن 1080پیکسل و تراکم پیکسل 401 پیکسل در اینچ، خواهد داشت. در واقع، این اندازه ها بسیار مشابه مشخصات آیفون 6، 6S، 6 پلاس، و 6S پلاس می باشند.

، اپل به احتمال زیاد تکیه بر پنل های صفحه نمایش IPS LCD را ادامه خواهد داد.
تاچ سه بعدی

قابلیت تاچ سه بعدی در این آیفون جدید نیز مشاهده  می شود و به احتمال زیاد ویژگی های جدیدی به آن اضافه خواهد شد. گزارش شده است که اپل در نظر دارد تا ایده ی تاچ سه بعدی چندگانه را در ساختار آی فون 7 و آی فون 7 پلاس، بکار بنند که با وجود این ویژگی می توان فشار را در چند نقطه بر روی صفحه نمایش، اعمال کرد.
امیدواریم، این امر بتواند برای طیف وسیع تری از فعل و انفعالات رابط کاربری استفاده شود. ما می دانیم که هیچ چیز دیگری در مورد تاچ سه بعدی بکار رفته در محصول بعدی اپل، تا زمانی که به صورت رسمی معرفی شود، نخواهیم شنید. البته انتظار می رود اکثر تغییرات در رابط کاربری و قابلیت های نرم افزارب حاصل از اعمال فشار باشد.

دوربین

تا کنون، ما چیز جدیدی در مورد دوربین آیفون 7 نشنیده ایم، اما شبیه رم ، این بخش نیز با آیفون 6S و آیفون 6S پلاس در اوایل سال جاری به روز شده است. آیفون 6S پلاس، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و همچنین دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی دارد، که کاملا بهبودی بیش از 1.2 مگاپیکسل، نسبت به نسل های قبلی داشته است. این قضیه باعث می شود که فکر کنیم اپل به احتمال زیاد نمی خواهد خود را برای افزایش تعداد مگاپیکسل در سال 2016، به زحمت اندازد. با این حال، مطمئن هستیم که کوپرتینو پیشرفت ها خوب و یا حتی ویژگی های جدیدی در آیفون بعدی خود در جهت عکاسی خود خواهد کرد.
یک دوربین جدید برای آی فون 7 و آی فون 7 پلاس کمی دور از ذهن است، اما به طور کامل غیر قابل قبول نیست. با توجه به گزارش ها حدود یک هفته پیش شنیده ایم، که اپل ممکن است برای دستگاه های بعدی خود، دوربین دوگانه به کار گیرد. در این مورد مجالی برای حدس و گمان وجود ندارد، یکی از دوربین ها به احتمال زیاد برای تشخیص عمق استفاده می شود، در حالی که دیگری عملکرد معمولی خواهد داشت، در نتیجه عکس های حاصل از آن ممکن است فوکوس قابل تنظیم داشته باشد.
با قضاوتی که می توان بر اساس عملکرد دوربین آیفون 6S داشت، ما نسبت به دوربین آی فون 7 خیلی امیدوار هستیم. اپل پیشینه قوی در زمینه عکاسی گوشی همراه دارد، بنابراین انتظار داریم آیفون های 2016 اپل نیز دوربین های خوبی ارائه دهند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر