;
coinex

پتنت اپل برای ضد آب کردن آیفون 7

پتنت اپل برای ضد آب کردن آیفون 7

آیفون های سال 2015 یعنی آیفون 6S و آیفون 6S پلاس به عنوان گوشی های ضد آب معرفی نشدند ولی در آزمایشاتی که روی آنها انجام شد، توانایی یک ساعت قوطه ور شدن در آب را داشتند. از قرار معلوم اپل قصد دارد آیفون 7 خود را صد در صد ضد آب بسازد. پتنتی از اپل درسال 2014 ثبت شد و توسط USPTO (دفتر ثبت اختراع و نشان تجاری آمریکا) منتشر شد که می تواند به توسعه گوشی های آیفون ضدآب اپل منجر شود. به تازگی، صحبت هایی وجود داشته که آیفون 7 اپل ممکن است با قابلیت ضدآب بودن عرضه شود، پتنت گفته شده در خصوص این قابلیت، روی یک نوع لاستیک متمرکز شده است، در واقع این یک الاستومر خود ترمیم است، که قادر به تغییر شکل  می باشد و سپس می تواند دوباره به حالت اولیه باز گردد.

در واقع این یک الاستومر خود ترمیم است، که قادر به تغییر شکل  می باشد و سپس می تواند دوباره به حالت اولیه باز گردد.
به عنوان مثال، جک هدفون که شکافی است که احتمال نفوذ آب از آن به داخل گوشی وجود دارد را در نظر بگیرید، تصور کنید که یک جک هدفون با الاستومر پوشش داده شود، هنگامی که بخواهید هدفون خود را به آن پلاگین کنید، مهر و موم آن باز می شود تا پلاگین به پورت وارد شود. هنگام جدا کردن هدفون دوباره پوشش پلاستیکی به حالت اصلی خود تعییر شکل می دهد و از پورت محافظت می نماید. این پوشش لاستیکی می تواند گوشی را در برابر آب، گرد و غبار، مواد زائد و گاز مقاوم گرداند.
این پتنت ” دستگاه الکترونیکی با اتصال پنهان ” نامیده شده است. اپل پتنتی برای برد منطقی ضد آب دارد که در گوشی های آیفون 6S و آیفون 6S پلاس استفاده شده است و با وجود این ساختار با اینکه این دو گوشی ضد آب اعلام نشده اند، ولی تا حدود نسبتا خوبی در مقابل آب مقاوم می باشند.

جک هدفون که شکافی است که احتمال نفوذ آب از آن به داخل گوشی وجود دارد

پتنت " دستگاه الکترونیکی با اتصال پنهان

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر