;
coinex

وان پلاس 2 مینی با قدرت یک گوشی پرچمدار در بدنه کوچک عرضه شد

وان پلاس 2 مینی با قدرت یک گوشی پرچمدار در بدنه کوچک عرضه شد

وان پلاس تا کنون یک گوشی هوشمند کوچک در بین دستگاه های خود نداشت، برای برخی از ظرفداران، این قضیه آزار دهنده می باشد. وان پلاس 2 دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی قابل توجه است و وان پلاس X نیز در اندازه ی 5 اینچی ارائه شده است. حال این سازنده با عرضه ی گوشی وان پلاس 2 مینی قصد دارد کمبود وجود گوشی های کوچک خود را جبران کند.
به گزارش سایت هلندی TechTastic این گوشی در بنچمارک GFXBench، کشف شد، برنامه ای که در این بنچمارک برای بررسی عملکرد دستگاه اجرا می شود، وان پلاس 2 مینی را در پایگاه داده خود نشان داده با وجود اینکه تا کنون هیچ اعلام رسمی از راه اندازی آن در چین وجود نداشته است.
با توجه به جزئیات نشان داده شده از نتایج بنچمارک، وان پلاس 2 مینی با صفحه نمایش 4.6 اینچی خواهد آمد که از قرار معلوم با این اندازه ی صفحه نمایش با آیفون 6S رقابت خواهد کرد.
از لحاظ مشخصات داخلی، این گوشی ظاهرا به اندازه وان پلاس 2 قوی می باشد، و با یک پردازنده اسنپدراگون 810 کواکام و رم 4 گیگابایتی همراه خواهد بود.
از قرار معلوم وان پلاس 2 مینی با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لیزر فوکوس خودکار و تثبیت کننده تصویر نوری و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی همراه خواهد بود. این گوشی اتصال NFC ندارد، ویژگی که در وان پلاس وان شاهد آن بودیم ولی جانشین آن فاقد این اتصال می باشد.
آنچه در مورد این دستگاه جدید کمی عجیب و غریب به نظر می رسد این است که وان پلاس در حال حاضر دارای یک گوشی کمی کوچکتر است. وان پلاس X در ماه گذشته به معنای واقعی کلمه منتشر شد. تا به امروز مشخص نشده که زمان معرفی یک دستگاه جدیدی از سوی وان پلاس کی خواهد بود، هر چند حدس می زنیم که احتمالا حداقل تا بعد از کریسمس منتشر نخواهد شد.

.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر