;
coinex

شایعه: ال جی جی فلکس ۳ در نمایشگاه CES 2016 رونمایی نخواهد شد

ال جی جی فلکس ۳. ال جی جی فلکس ۳ در نمایشگاه CES 2016 رونمایی نخواهد شد

با توجه به اطلاعاتی که بر روی Daum- یک پورتال وب کره ی جنوبی – ارسال شده است، ال جی در نمایشگاه CES 2016 از مدل بعدی G Flex 2 که سه هفته پیرامون آن بحث بود، رونمایی نمی کند. ما بر این باور بودیم که بعد از آن از ال جی جی فلکس ۳ (LG G Flex 3) پرده برداری می شود، اما اگر این فرضیات جدید درست باشند، این اتفاق هرگز نمی افتد. این منبع اشاره نکرده است که آیا این سری جی فلکس دستگاه های منحنی شکل ارائه می دهد یا خیر.

مهمتر از همه اینکه همین منبع معتقد است که پرچمدار ۲۰۱۶ ال جی، ال جی جی۵ (LG G5) در اواخر ماه آوریل سال ۲۰۱۶ رونمایی خواهد شد که با انتظارات ما برای اعلام این دستگاه مطابقت می کند؛ چراکه ال جی جی۴ (LG G4) در ۲۸ ام ماه آوریل سال ۲۰۱۵ رسمی شد و این در حالی است که ال جی جی۳ در ماه می سال ۲۰۱۳ رونمایی گردید و اگر ال جی بخواهد به همین روند ادامه دهد، این گوشی ال جی جی۵ هم به احتمال زیاد حول و حوش همین ماه ها در سال آینده عرضه می شود. با توجه به شایعات اخیری که درباره ی این گوشی شنیده ایم، احتمالا این دستگاه، فلزی خواهد بود و از چیپ ست اسنپدراگون ۸۲۰ کوآلکام که با پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ همراه می شود، بهره می برد. اندازه ی صفحه نمایش آن ۵.۶ اینچی کواد اچ دی (که تا حدودی از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ال جی جی۴ بزرگتر است) می باشد و همچنین یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به منظور مدیریت عکس های سلفی و ویدئو چت برای آن در نظر گرفته شده است.

در نهایت Daum ذکر می کند که ما انتظار داریم که در نیمه ی دوم سال ۲۰۱۶، یک سری از گوشی دو صفحه نمایشه ی ال جی وی۱۰ (LG V10) را شاهد باشیم. امیدواریم که ال جی با در نظر گرفتن چند اشتباه کوچک خود در ال جی وی۱۰ و رفع آنها، با یک سری قدرتمندتر از این مدل در سال جدید ظاهر شود. توجه داشته باشید که منظور ما از گفتن این جمله این نیست که این دستگاه فی نفسه بد است، فقط انتظارات ما از ال جی بیشتر از این حرف ها می باشد.

دقت کنید که این اخبار با چاشنی شایعه همراه شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر