;
coinex

سامسونگ یکی از بهترین ویژگی های آیفون را در گلکسی S7 می گنجاند

ویژگی های تقلیدی سامسونگ جدید از آیفون
بنا بر گزارش وال استریت ژورنال، سامسونگ قصد دارد نمایشگر های حساس به فشار را در گلکسی های S7 بگنجاند که شبیه به لمس سه بعدی در آیفون های 6S و 6 پلاس می باشد. این ویژگی با محاسبه ی حجم فشار روی نمایشگر، عملکرد مناسب با آن را فعال می کند.
ویژگی Peek And Pop آیفون، اجازه می دهد که کاربران تعامل متفاوتی با اپلیکیشن ها داشته باشند؛ برای مثال، بخش کمی از اطلاعات را در صفحه ی اول به نمایش می گذارد.
بنابر این گزارش، طراحی گلکسی S7 مشابه آیفون S6 خواهد بود. تنها تفاوت در برآمدگی پشت آن می باشد (نگهدارنده ی دوربین)، که کوچکتر خواهد بود.
علاوه بر این، سامسونگ قصد دارد در نسخه های جدید، پورت USB مدل C را به منظور شارژ سریعتر قرار دهد؛ همچنین با قرار دادن یک اسکنر چشمی، امکان باز کردن قفل را به صورت چشمی، برای کاربر فراهم می کند.
عرضه ی گلکسی S7 برای ماه مارس برنامه ریزی شده و انتظار می رود معرفی آن در کنگره ی جهانی موبایل انجام شود. (کنگره ی جهانی موبایل، یک رویداد تجاری است که اواخر فوریه برگزار می گردد).
سامسونگ قصد دارد تمرکز خود را روی نرم افزار گوشی های هوشمند قرار دهد؛ نا گفته نماند که ریاست بخش گوشی های هوشمند در شرکت سامسونگ به شخص دیگری واگذار شده است. اپل حتی بعد از تحویل به مشتری، در محدوده ی زمانی مشخص، درآمد کسب می کند و سامسونگ قصد ندارد از این روش تجاری عقب بماند.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر