;
coinex

شایعه: آیپد ایر 3 در نیمه ی اول 2016 عرضه خواهد شد

شایعه: آیپد ایر 3 در نیمه ی اول 2016 عرضه خواهد شد

معرفی آیپد پرو و آیپد مینی 4 در کنار آیفون های جدید در سال جاری امر طبیعی به نظر می رسید. اما موضوع تعجب برانگیز این است که چرا خبری از آیپد ایر 3 نیست و این تبلت سرانجام چه زمانی عرضه خواهد شد، محصولی که حتی تا کنون معرفی هم نشده است. اما KGI’s Ming- Chi Kuo ادعا کرده است که آیپد ایر 3 در اوایل سال 2016 میلادی عرضه خواهد شد.

البته این ادعا تنها در حد یک پیش بینی است  که هر کسی می تواند چنین پیش بینی انجام دهد. اما Kuo با ذکر این نکته که آیپد ایر 3 فناوری لمس سه بعدی را پشتیبانی نمی کند پیش بینی خود را قدری جذاب تر کرده است. به نظر اپل در به کار گیری تکنولوژی تاچ سه بعدی در محصولاتش دچار مشکلاتی شده است.

Kuo همچنین اشاره کرد که چنین مشکلاتی تنها می تواند بر روی آیپد ایر 3 تاثیر گذار باشد و آیفون 7 در به کار گرفتن لمس سه بعدی هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت.

با کنار هم قرار دادن  این پیش بینی، دیگر شایعات و همچنین سابقه ی اپل در عرضه ی محصولاتش احتمال می رود که اپل در کنار معرفی آیفون 6C و نسل دوم ساعت های هوشمندش طی همایشی که در ماه مارس برگزار خواهد کرد، آیپد پرو 3 را نیز معرفی کند. اپل بعد از عرضه ی آیفون های جدیدش در پاییز همواره محصولاتی را برای عرضه در بهار در نظر می گیرد تا بتواند تعادلی را در زمان عرضه ی محصولاتش ایجاد کند. البته فرضیه دیگری که وجود دارد این است که اپل برای گرفتن بخشی از سهم بازار گوشی های گلکسی S سامسونگ که در اوایل 2016 عرضه خواهند شد، قصد عرضه ی آیپد ایر 3 و آیفون 6C را دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر