coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۵

بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۵

سال ۲۰۱۵ رو به اتمام است و در این مقاله می خواهیم یک نگاه اجمالی به بهترین گوشی منتخب سال در صنعت گوشی های هوشمند بیندازیم. در این راستا سایت فون آرنا دست به اقدام جالبی زده و در واقع با خبری تحت عنوان PhoneArena Awards بهترین محصول موبایلی سال را بر اساس امتیازی که در بازبینی کسب کرده اند، معرفی کرده است. ما هم در اینجا این اخبار را در اختیار شما قرار می دهیم. با تکرا همراه باشید.

برخی از محصولاتی که در سال ۲۰۱۵ بررسی شدند، ما را به وجد آوردند و در اینجا می خواهیم بهترین محصول در این دسته بندی را معرفی کنیم.

در اینجا به نقل از سایت فون آرنا بهترین گوشی هوشمندی که بیشترین امتیاز را در بررسی ها کسب کرده نام می بریم. این محصول متعلق به شرکتی است که چندین سال در صدر بازار گوشی های هوشمند بوده است و یکی از نافذترین گوشی های هوشمند تا به حال بوده است. خانم ها و آقایان، بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۵ …

.

اپل آیفون ۶اس (Apple iPhone 6S)

گوشی آیفون ۶اس به عنوان یک گوشی رده بالا از زیبایی ظاهری فوق العاده ای برخوردار است.

شاید برخی افراد اینگونه استدلال کنند که این پرچمدار اپل از نظر مشخصات نسبت به بسیاری از رقبای خود در سطح پایین تری باشد. از جمله ی این مشخصات که این تفکر را ایجاد می کنند عبارتند از: صفحه نمایش ۳۲۶ پیکسل در اینچی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و باتری ۱۷۰۰ میلی آمپر ساعتی. باید بگوییم که مطمئنا گوشی های زیادی هستند که از نظر این اعداد و ارقام با این پرچمدار تفاوت زیادی دارند، اما فراموش نکنید که تجربه ی کاربری یک گوشی هوشمند فراتر از مشخصات آن دستگاه بوده و این گوشی هم از این نظر فوق العاده عمل کرده است.

گوشی آیفون ۶اس به عنوان یک گوشی رده بالا از زیبایی ظاهری فوق العاده ای برخوردار است. تجربه ی نرم افزاری آی او اسی آن باعث می شود که این دستگاه را قابل اعتماد و راحت جلوه دهد و همیشه با آخرین نرم افزارها بروز شود. تکنولوژی تری دی تاچ، صفحه نمایش این دستگاه را به عنوان یک صفحه نمایش مبتکرانه از بقیه متمایز می کند و سطح جدیدی از تعامل کاربر با گوشی هوشمند را به ارمغان می آورد. در واقع برخی از دیگر تولید کنندگان گوشی های هوشمند در تلاش برای تقلید این تکنولوژی هستند. دوربین این گوشی با وجود سطح وضوح متوسط ۱۲ مگاپیکسلی، به طور مداوم عکس ها و فیلم های فوق العاده ای را برای شما به ارمغان می آورد و تا آنجایی که به عمر باتری این دستگاه مرتبط می شود باید گفت که به هیچ عنوان از رقبای خود جا نمانده است. با این همه شاید با خود فکر کنید که آیفون ۶اس گوشی گران قیمتی است اما باید بگوییم که قیمت این دستگاه فقط به اندازه ی امکاناتی است که به شما ارائه می دهد.

(با کلیک روی عکس ها، سایز واقعی آن ها را مشاهده کنید)

.

سامسونگ گلکسی اس۶ (Samsung Galaxy S6)

گوشی سامسونگ گلکسی اس۶ به عنوان یک کاندیدای شایسته برای قرار گرفتن در جایگاه اول بوده و تنها با اختلاف چند رای در جایگاه دوم قرار گرفت.

گوشی سامسونگ گلکسی اس۶ به عنوان یک کاندیدای شایسته برای قرار گرفتن در جایگاه اول بوده و تنها با اختلاف چند رای در جایگاه دوم قرار گرفت. در واقع این گوشی به عنوان نقطه ی عطف و مدل تکامل یافته ای از سری اس سامسونگ است. اما چگونه از عهده ی این کار بر آمده است؟ با طراحی، عملکرد و بهره وری.

گلکسی اس۶ با ساخت شیشه ای و فلزی خود به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند است و این مدل در مقایسه با دیگر مدل های سری اس که از پلاستیک ساخته شده اند، کاملا متفاوت است. هنگامی که این گوشی عرضه شد، با پردازنده ی پرسرعت، رم و حافظه ی خود در بالای نمودار عملکرد زمان قرار گرفت. با اضافه شدن دوربین فوق العاده و جذاب به این فرمول، این گوشی امتیاز خیره کننده ای را به خود اختصاص داد.

.

در مطالب بعدی منتظر معرفی بهترین دستگاه های تکنولوژی دیگر باشید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر