;
coinex

شایعه: گوشی گلکسی اس 7 در مارس 2016 عرضه خواهد شد

شایعه: گوشی گلکسی اس 7 در مارس 2016 عرضه خواهد شد

مدت ها است که گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 توجه زیادی را به خود جلب کرده است و شایعات و اخبار زیادی راجع به آن منتشر شده است.

قبلاً شنیده شده بود که سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی گوشی در اواخر فوریه 2016 است و یک ماه بعد این گوشی را عرضه خواهد کرد. در سال های قبل معمولاً سامسونگ گوشی های پرچمدار خود را در حوالی ماه های فوریه- مارس معرفی می کرد و پیرو آن در ماه آوریل آن ها را عرضه می کرد. اما این بار قصد دارد  گوشی پرچمدار خود را زودتر از سال های پیش عرضه کند.

شایعاتی که به تازگی از سوی China Mobile منتشر شد، تاییدی بر شنیده های قبلی بود و به نظر عرضه ی گوشی گلکسی اس 7 در همان مارس 2016 اتفاق خواهد افتاد. سامسونگ سری اس 7 خود را (که احتمالاً شامل ورژن “اج” آن نیز خواهد بود) در مارس 2016 در چین عرضه خواهد کرد و احتمالاً عرضه ی جهانی گوشی نیز در همان زمان رخ دهد.

علاوه بر این ها،شایعات China Mobile قیمت گوشی را نیز تخمین زده است. ظاهراً گوشی در چین قیمتی معادل 460 دلار خواهد داشت. با توجه به این که  گلکسی اس 7  گوشی پرچمدار و سطح بالایی است این قیمت برای آن طبیعی به نظر می رسد. هر چند که انتظار می رود قیمت نهایی گوشی بیتشر از این هم باشد. شایعات قبلی قیمت حدودی گوشی را 650 دلار تخمین زده بودند.

انتظار می رود گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی AMOLED باشد. چیپ ست به کار رفته در این گوشی با توجه به منطقه ای که در آن عرضه خواهد شد اسنپدراگون 820 و یا اکزینوس 8890 سامسونگ خواهد بود. دوربین اصلی گوشی نیز 20 مگاپیکسلی است.

گوشی گلکسی اس 7 در مارس 2016 عرضه خواهد شد

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر