;
coinex

فروش ۱۰ میلیون شیائومی می بند در ۹ ماه

شیائومی می بند یک ردیاب تناسب اندام کامل است که خرید آن تنها ۱۳ دلار هزینه بر می دارد

در چند سال اخیر شاهد رشد سریع شیائومی بوده ایم. این شرکت که تنها ۵ سال قدمت دارد، توانسته پیشرفت زیادی را در این عرصه به خود اختصاص دهد و هم پای شرکت های کهنه کار این عرصه گام بردارد. در حقیقت این شرکت بعد از هواوی، بزرگترین شرکت سازنده ی گوشی هوشمند در چین محسوب می شود و همچنان هم در حال رشد است. این کمپانی اعداد و ارقامی از تعداد دستگاه های تکنولوژی که تاکنون به فروش رسانده را منتشر کرده است. این دستگاه ها شامل گوشی های هوشمند، تبلت ها، تلویزیون های هوشمند، ردیاب های تناسب و تعدادی از محصولات دیگر هستند.

ردیاب های تناسب اندام می بند (Mi Band) این شرکت کاملا موفق ظاهر شدند وشیائومی تعداد فروش آنها را منتشر کرده که در اینجا می خواهیم نگاهی به این اعداد و ارقام بیندازیم.

شیائومی می بند یک ردیاب تناسب اندام کامل است که خرید آن تنها ۱۳ دلار هزینه بر می دارد در نتیجه جای تعجب نیست که افراد زیادی مشتاق و قادر به خرید آن باشند. با توجه به اینکه زمان زیادی از دسترسی به این ردیاب نگذشته است اما شیائومی توانسته در بازه ی زمانی ۹ ماه اول سال ۲۰۱۵، بیش از ۱۰ میلیون واحد از این ردیاب ها را به فروش برساند. به خاطر داشته باشید که این ردیاب تناسب اندام در ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ معرفی شد و بنابراین تعداد واحدهای به فروش رسیده از این ردیاب مسلما بیشتر از این عدد هم هست.

این نکته را هم باید ذکر کنیم که شیائومی در فصل سوم سال ۲۰۱۵، سهم بازار پوشیدنی خود را بیش از ۸۰۰ درصد افزایش داده است (در مقایسه با همین بازه ی زمانی در سال گذشته).

این می بند که در واقع نمایش دهنده ی سلامتی و ردیاب خواب است، دارای تاییدیه ی IP67 ضد آب است و تعدادی گزینه ی اضافی هم دارد که با برنامه های اندرویدی ترکیب می شود. یکی از این گزینه ها، نوتیفیکیشن ها هستند. در واقع این می بند هیچ صفحه نمایشی ارائه نمی دهد، اما دارای ۳ چراغ LED است که زمانی که پیام هی خاصی دریافت می کنید، شما را آگاه می سازند. شما می توانید همه ی اینها را از طریق برنامه ی شیائومی کنترل کنید و این برنامه را هم می توانید از طریق گوگل پلی استور دانلود کنید.

شیائومی همچنین ماه گذشته از یک ردیاب تناسب اندام به نام می بند وان اس (Mi Bnad 1S) خبر داد. این ردیاب تناسب اندام جدید، اساسا با مدل می بند یکسان است اما این ردیاب یک حسگر ضربان قلب نوری هم ارائه می دهد که در مدل اسبق آن وجود ندارد. ردیاب می بند وان اس هم بسیار مقرون به صرفه است.  در زمان راه اندازی، قیمت این پوشیدنی  ۹۹ یوان چینی (۱۶ دلار) بود که هنوز هم قیمتی عالی برای این گجت به حساب می آید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر