;
coinex

اپل آیفون 7 ضد آب خواهد بود

طبق گزارش Economic Times، آیفون 7 ضد آب خواهد بود.

طبق گزارش Economic Times، آیفون 7 ضد آب خواهد بود.
آیفون 6 اس و 6 اس پلاس هر دو نسبت به نسخه های قبلی، مقاومت بهتری در برابر آب دارند، اما اپل آنها را به عنوان نسخه های ضد آب خود به حساب نمی آورد.
این گزارش مشخص نمی کند که فرآیند ضد آب کردن آیفون 7 دقیقا چه خواهد بود، اما توضیح داده است که چگونه “مواد ترکیبی جدید” با منافذ کمتر و حذف باندهای آنتن، مقاومت آن را در برابر آب تقویت می کنند.
استراتژی آپدیت های اپل به شکل “تیک تاک” است؛ آپگرید های “تیک”، تغییرات بزرگ آیفون و مدل های عددی آن، مانند آیفون های 4، 5 و 6 هستند، که اغلب در آنها طراحی های جدیدی گنجانده می شود. در حالیکه اپگرید های “تاک” همان ویژگی های کوچک مانند 3D Touch هستند که در دسته ی “S” قرار می گیرند.
همانطور که از نام “آیفون 7” پیداست، قابلیت بزرگی مانند ضد آب بودن در آن گنجانده می شود. نا گفته نماند که گوشی های اندرویدی دیگری مانند سونی Xperia Z، این قابلیت را دارند. اما به هرحال ویژگی بزرگی برای اپل محسوب می شود.
طبق گفته ی سونی، ضد آب بودن با پوشاندن تمامی پورت ها، از جمله پورت هدفون و USB امکان پذیر است، همچنین باید با گرفتن درزهای حاشیه ی نمایشگر از نفوذ آب به داخل دستگاه جلوگیری شود.اما بنا بر گزارشات، اپل از روش “خود درمانی” برای پوشش منافذ استفاده می کند.

نحوه ی عمکرد "خود درمانی" اپل را در این تصویر شاهد هستید
نحوه ی عمکرد “خود درمانی” اپل را در این تصویر شاهد هستید. انتظار می رود که آیفون جدید پاییز سال 2016 آماده ی فروش باشد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر