coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت گوشی گلکسی A9 سامسونگ مشخص شد

 

قیمت گوشی گلکسی A9 سامسونگ. سامسونگ گلکسی A9 را در چین به قیمت حدود ۴۹۳ دلار به فروش خواهد رساند.

اوایل این ماه اعلام شد که گوشی هوشمند گلکسی A9 در آینده ای نزدیک در چین در دسترس قرار می گیرد و چین اولین بازاری خواهد بود که این دستگاه را دریافت می کند. در حالیکه سامسونگ به طور رسمی از قیمت این گوشی پرده برداری نکرده بود، اما به نظر می رسید که این گوشی بیشتر از ۵۰۰ دلار (حداقل در چین) نباشد.

با توجه به یک تصویری که به بیرون درز کرده است، مشخص شد که سامسونگ، گلکسی A9 را در چین به قیمت حدود ۴۹۳ دلار به فروش خواهد رساند.

گلکسی A9 به یک صفحه نمایش ۶ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی مجهز می شود و می توان گفت یکی از بزرگترین گوشی های هوشمند سامسونگ تا امروز بوده است. درست مانند دیگر مدل های خانواده ی گلکسی A، این گوشی هم از یک فریم فلزی ساخته شده است و با ضخامت بسیار نازک ۷.۴ میلی متری جلوه ی زیبایی دارد.

گلکسی A9 یکی از اولین دستگاه هایی است که از پردازنده ی اسنپدراگون ۶۵۲ بهره می برد. این پردازنده ی ۸ هسته ای کوالکام دارای سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتزی است و قبلا تحت عنوان اسنپدراگون ۶۲۰ شناخته شده است. از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به اسکنر اثر انگشت، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی، ۳ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی، پشتیبانی از کارت میکرو اس دی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی این دستگاه اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست که این گوشی گلکسی A9 به جز چین در کدام بازارهای دیگر منتشر خواهد شد. نظر شما درباره ی قیمت ۵۰۰ دلاری این گوشی چیست؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر