;
coinex

جزئیات بیشتر راجع به ویژگی های گوشی ال جی جی 5

جزیئات بیشر راجع به ویژگی های گوشی ال جی جی 5

به گفته ی یک منبع ناشناس، ال جی جی 5 برای تبدیل شدن به یک گوشی بسیار عالی بعضی از ویژگی های ال جی وی 10 و جی 4 را درون خود خواهد داشت. صفحه نمایش این گوشی 5.3 اینچی خواهد بود که در مقایسه با صفحه نمایش 5.5 اینچی جی 4، کوچکتر است. این گوشی رزولوشن 1440 در 2560 خواهد داشت، مشابه گوشی وی 10، یک صفحه نمایش ثانویه در بالای آن وجود دارد که رزولوشن 160 در 1040 دارد.

در پشت گوشی دوربین 16 مگاپیکسلی وجود دارد که دارای لنز ثانویه است. لنز دوم به دوربین این قابلیت را می دهد که تصاویر با زاویه 135 درجه را به ثبت برساند. همچنین دوربین این گوشی با دو فلش ال ای دی و لیزر اوتوفوکوس همراه خواهد بود. به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدویو چت دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. درپشت گوشی حسگر اثر انشگت وجود دارد که طراحی آن شبیه به گوشی نکسوس 5 ایکس است.

قدرت پردازشی این گوشی توسط تراشه ی  اسنپدراگون 820  و پردازنده ی 4 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 صورت می گیرد. 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای گوشی هستند. هنوز مشخص نیست که آیا شیار کارت حافظه ی جانبی برای این گوشی تعبیه خواهد شد یا نه. باتری 3400 میلی آمپر ساعتی جی 4 با باتری 2800 میلی آمپر ساعتی جایگزین شده است. دلیل کم شدن ظرفیت باتری جی 5 صفحه نمایش کوچکتر، کارایی بهتر اسنپدراگون 820 نسبت به تراشه ی قبلی و همچنین وجود ویژگی Doze (بیشتر کردن زمان آماده به کار گوشی با غیر فعال کردن برنامه ها زمانی که از گوشی استفاده نمی شود) در اندروید 6 است.

ویژگی جدیدی که در این گوشی شاهد هستیم “Magic Slot” نام دارد که به کاربران قابلیت گسترش سخت افزار گوشی را می دهد. برای مثال کاربران قادر به استفاده از یک کیبورد فیزیکی به همراه گوشی خواهند بود.

اطلاعات زیادی راجع به زمان عرضه ی گوشی وجود ندارد اما به نظر می رسد، در 3 ماهه ی بعدی شاهد عرضه جی 5 خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر