;
coinex

نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES

نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES

نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES ، محل تجمع جهانی تمام تجارت هایی است که در زمینه ی طراحی و تولید تکنولوژی های مصرفی فعالیت می کنند. این رویداد که هر ساله در شهر لاس وگاس برگزار می شود، سکوی پرتاب بسیاری از نوآوری های تکنولوژیکی در 40 سال اخیر بوده است. نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES درواقع یک صحنه ی جهانی برای معرفی نسل آینده ی نوآوری ها به بازار های جهانی است. در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES ، هزاران شرکت، نمونه ی محصولات خود را به نمایش می گذارند و به طور همزمان، انعقاد قراردادهای متفاوت در پشت صحنه ی این رویداد، نسل آینده ی تکنولوژی ها و گجت های کاربردی را محقق می کند.
نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES ، سالانه ویترین نمایش بین المللی بیش از 3600 شرکت مختلف، از جمله شرکت های تولید کننده ی قطعات، توسعه دهنده های فن آوری و تولید کنندگان سخت افزاری لوازم تکنولوژیکی است که در زمینه های متفاوتی همچون محتوا، سیستم های تحویل تکنولوژی و غیره فعالیت می کنند. در این رویداد، بیش از 200 کنفرانس با شرکت 150 کشور مختلف برگزار می شود.

گری شاپیرو، سازمان دهنده ی این رویداد معتقد است که محصولات ارائه شده در هر CES، نشان دهنده ی آینده ی پیش رو هستند، که تازگی و تفاوت را به خوبی به نمایش می گذارد.
امسال، از غول های تکنولوژی دنیا گرفته تا استارتاپ های تک نفره، همگی خود را برای حضور در نمایشگاه بین المللی لوازم الکترونیکی مصرفی CES سال 2016 آماده می کنند. این نمایشگاه هفته ی آینده از 6 تا 9 ژانویه برگزار خواهد شد و لاس وگاس را به یک کارناوال از تکنولوژی های رده بالا تبدیل می کند.
جان کوران، از مرکز مشاوره ی Accenture،  نقطه نظر خود از نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES 2016 ، بیان کرده است؛ او معتقد است در رویداد امسال با تکنولوژی های جالب خداحافظی کرده و تکنولوژی های کاربردی بیشتری را خواهیم یافت. بسیاری از شرکت های بزرگ معتقدند که نمایشگاه CES ، بهترین عرصه برای ارائه ی تکنولوژی و محصولات جدیدشان نیست؛ اما تجارت های کوچک از فرصتی که  نمایشگاه CES پیشروی آنها قرار می دهد استفاده کرده و به برقراری ارتباط با فروشنده ها و خبرنگاران این عرصه می پردازند.

مساحت محل برگزاری نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی سال 2016، 223000 متر مربع خواهد بود، که نسبت به سال گذشته افزایش اندکی داشته است.

ماشین ها در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی 2016، حضور پررنگی خواهند داشت. امسال بسیاری از غول های خودروساز نمایش بزرگی از ماشین های خود ارائه می کنند. به عنوان نمونه، شورولت بولت، یکی از ماشین های الکتریکی مقرون به صرفه ای است که در این نمایشگاه معرفی می شود؛ همچنین جنرال موتورز برای نمایش ماشین خود، CES را انتخاب کرده است. خودروسازان بزرگی همچون آئودی، مرسدس، بی ام دبلیو، فورد و فولکس واگن به معرفی ماشین های خودران یا نیمه خودران خود در این رویداد می پردازند. علاوه بر این، اندروید Auto، اپل CarPlay و سیستم ها ی قابل اتصال به ماشین در همه جای این مراسم قابل مشاهده هستند.
دستگاه هایی مانند ضبط های VHS، تلویزیون های HD، کنسول بازی X Box و دیسک های بلو ری، همه و همه در نمایشگاه های سال های گذشته برای اولین بار معرفی و آغاز به کار کردند.
در ادامه لیستی از محصولات پرفروش و پر مخاطب را شاهد خواهید بود که برای اولین بار در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی CES کار خود را آغاز کرده اند
تبلت، نوت بوک و دستگاه های انرویدی، نمایشگاه 2010
مایکروسافت X Box، نمایشگاه 2001
تلویزیون پلاسما، 2001
اولترا بوک، 3D OLED، تبلت اندروید 4، نمایشگاه 2012
OLED، نمایشگاه 2008
DVD بلوری، نمایشگاه  2003 و غیره

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: cesweb , wtexas


عصر تکنولوژی، تکرا


ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر