;
coinex

صفحه نمایش اولد ال جی با قابلیت تاشدن و ضخامت کاغذی

این کمپانی آماده ی رخ نمایی از یک پنل فوق العاده نازک و زیبا در نمایشگاه CES است. این قابلیت تنها یکی از چندین کانسپتی است که ال جی می تواند با اولد انجام دهد

صفحه نمایش اولد ال جی با قابلیت تاشدن و ضخامت کاغذی در نمایشگاه CES 2016 رونمایی می شود.

سال ۲۰۱۴ ال جی اعلام کرد که یک پنل ۱۸ اینچی اولد ساخته که قابل رول شدن است و درست مانند روزنامه تا می شود. هم اکنون این کمپانی آماده ی رخ نمایی از یک پنل فوق العاده نازک و زیبا در نمایشگاه CES است. این قابلیت تنها یکی از چندین کانسپتی است که ال جی می تواند با اولد انجام دهد.

زمانی که ال جی برای اولین بار پنل اولد قابل تاشوی خود را معرفی کرد، این پنل کلا ۳ سانتی متر بود و رزولوشن ۱۲۰۰ در ۸۱۰ پیکسلی را به نمایش می گذاشت. هنوز مشخص نیست که در طول این دو سال چه تغییراتی بر روی آن اعمال کرده اند ولی به نظر می رسد که علاوه بر صفحه نمایش های منحنی، در آینده ای نزدیک شاهد صفحه نمایش های بسیار نازک و تاشو در دستگاه های دیجیتالی باشیم. تصور کنید مثلا در آینده ای نه چندان دور، دارای یک خبر خوان دیجیتال هستید که در واقع مانند یک روزنامه قابل رول شدن است!

ال جی همچنین در حال برنامه ریزی بر روی این است که با رونمایی از تلویزیونی با صفحه نمایشی به نازکی کاغذ و ۵۵ اینچی و همچنین صفحه نمایشی ۵۵ اینچی که می تواند در هر طرف از آن تصویری مجزا نشان دهد؛ توجه همگان را به خود جلب کند. این کمپانی قصد دارد نقش خود را در صنعت اتومبیل هم پررنگ تر کند. به این منظور در حال ساخت صفحه نمایش هایی ال سی دی منحنی شکل ۲۵ اینچی و صفحه نمایشی ال سی دی و ۱۰.۳ اینچی که با پوشیدن دستکش هم کار می کنند، است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر