;
coinex

هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت آماده برای فروش

هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت چهار شنبه، پیش فروش می شود.

هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت چهار شنبه، پیش فروش می شود.
امروز اعلام شد که آکیولس پیش فروش نسخه مصرف کننده ی هدست واقعیت مجازی ریفت را صبح چهارشنبه (6 ژانویه) آغاز خواهد کرد. اما هنوز هم مشخص نیست که قیمت نسخه مصرف کننده ی این هدست در دور اول چه مقداری خواهد بود.
هر نسخه مصرف کننده از هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت با بازی Lucky’s Tale ، پلت فرمی سه بعدی در رگ های سوپر ماریو که یکی از سرگرم کننده ترین عناوین در رویدادهای نسخه ی نمایشی آن محسوب می شد، همراه خواهد بود. کسانی که هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت را پیش خرید می کنند، یک کپی از بازی EVE: Valkyrie که یک بازی کتک کاری فضای بیرونی است را نیز خواهند داشت. این بازی در طی چند سال در دمو های آکیولس حضور مداوم داشته است.

هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت با وجود تکمیل کردن تجربه ی واقعیت مجازی، کاهش هزینه ای در پی ندارد؛ به این منظور، به نظر می رسد برچسب قیمت آن تکان دهنده باشد.
هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت با وجود تکمیل کردن تجربه ی واقعیت مجازی، کاهش هزینه ای در پی ندارد؛ به این منظور، به نظر می رسد برچسب قیمت آن تکان دهنده باشد.
پالمر لاکی، بناینگزار آکیولس قبل از کریسمس در توئیتر نوشت “واقعیت مجازی، چیزی است که هر کسی دوست دارند تجربه آن را قبل از آنکه همه استطاعت داشتن آن را داشته باشند، در اختیار بگیرند”، “پیشرفت های آینده و حجم بالا واقعیت مجازی را در نهایت برای همگان در دسترس خواهد ساخت، اما نسل اول آن بزودی به صورت عمده پذیرفته خواهد شد. افراد زیادی وجود دارند که حاضرند چند صد دلار برای داشتن این هدست صرف کنند.”
بنابراین، با توجه به اینکه لاکی بیان کرد: “با چند صد دلار”، مشخص می شود که هنوز قصد اعلام قیمت برای این هدست را نداشته است. باید تا روز چهار شنبه منتظر بمانیم تا آکیولس در زمان پیش فروش آکیولس ریفت قیمت آن را اعلام کند.
هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت در چند سال گذشته، گیمرها را مجذوب کرده است به طوری که همگی منتظر عرضه‌ی ریفت و بازی‌های جالبی هستند که به ارمغان خواهد آورد. از آنجا که آکیولس هدست ریفت خود را معرفی کرده است، تا کنون ما مستندات متعددی از آنچه ریفت قادر به انجام آن است دیده ایم. می دانیم که مایکروسافت یک شریک بزرگ برای ریفت است و این هدست از ویندوز و به تبع آن از OSX و لینوکس پشتیبانی می کند، البته هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت، به صورت ذاتی با ویندوز ۱۰ کار می کند تا تجربه باور نکردنی بازی به صورت واقعیت مجازی را آسان نماید. همچنین می دانیم که بخش ” بازی” تنها بازار هدف ریفت نیست. با وجود تمام مواردی که در جریان آن بودیم، تاریخ انتشار واقعی آکیولس ریفت نامشخص بوده است ولی در حال حاضر نوید خرید آن برای گیمر ها و دوست داران تجربه واقعیت مجازی وجود دارد.

هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت در چند سال گذشته، گیمرها را مجذوب کرده است

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: wired


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر