;
coinex

ماشین لباسشویی دوکاره ال جی در نمایشگاه CES 2016

ماشین لباسشویی دوکاره ال جی در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.

ماشین لباسشویی دوکاره ال جی در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.

ال جی جدا از تلویزیون های اولد، از برخی از لوازم رده بالای خود شامل یک لباسشویی و خشک کن و همچنین یک مینیاتور ترکیبی لباسشویی و خشک کن پرده برداری کرد.

سری مینی واش ۲۴ اینچی Signature ال جی مشابه TwinWash دارای یک لباسشوی SideKick در زیر قسمت اصلی است که به شما این امکان را می دهد که دو بار را به طور همزمان داخل آن قرار دهید و مشابه یخچال فریزر های این شرکت، لباسشوی جلویی با فشار خیلی سبک باز می شود. این قابلیت چه زمانی مفید است؟ هنگامی که دستان شما پر از لباسهای کثیف است، شما می توانید به آرامی و با آرنج خود به آن دسترسی داشته باشید.

برخلاف ماشین های لباسشویی فعلی ال جی در بازار امریکا، این لباسشوی signature دارای یک مخزن مواد شوینده ی با دوز خودکار است. این یعنی هرباری که شما این ماشین لباسشویی را به کار می اندازید نیازی ندارید که مقدار مواد شوینده ی آن را اندازه گیری کنید.

در نهایت هم باید گفت که این لباسشویی پریمیوم دارای یک پمپ خشک کن حرارتی است که این دستگاه را به یک مرکز آل این وان مبدل ساخته است. این خبر به ویژه برای آن دسته از افرادی که نمی توانند از خشک کن طبیعی (باد) استفاده کنند، خبر بسیار خوبی است. این لباسشویی signature اولین ماشین لباسشویی هیبریدی است که در بازار ایالات متحده در دسترس قرار می گیرد.

از دیگر مشخصات این لباسشویی Signature باید به فول سایز بودن، پهنای ۳۰ اینچی، ظرفیت ۱۶۰ لیتری به علاوه ی یک خشک کن اشاره کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: laundry


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر