;
coinex

گلکسی تب پرو اس با ویندوز 10 در نمایشگاه CES 2016

گلکسی تب پرو اس با سیستم عامل ویندوز 10 در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.
گلکسی تب پرو اس با سیستم عامل ویندوز 10 در نمایشگاه CES 2016 معرفی شد.
سامسونگ بعد از یک غیبت طولانی، به عرصه ی ویندوز تبلت ها بازگشت. سامسونگ در نمایشگاه CES 2016 ، تبلت گلکسی تب پرو اس ویندوز 10 را معرفی کرد. این شرکت در واقع خارج از برنامه های اندرویدی خود عمل کرده است. گلکسی تب پرو اس ، اولین محصول ویندوزی سامسونگ است که نام گلکسی روی آن قرار دارد؛ (معمولا نام گلکسی روی محصولات اندرویدی سامسونگ استفاده می شود)
گلکسی تب پرو اس ، شبیه به سرفیس مایکروسافت طراحی شده است. هر دو کیبورد جدا شونده، کیس و قلم مخصوص دارند، با این تفاوت که گلکسی تب پرو اس ، به لطف طراحی بدون فن آن، باریکتر و سبک تر ازسرفیس پرو 4 ساخته شده است. اما اگر بخواهیم پورت های و سایر قابلیت های این دو محصول را با هم مقایسه کنیم، گلکسی تب پرو اس ، ویژگی برتری نسبت به سرفیس ندارد. همچنین یک پورت هاب انتخابی دارد که قابلیت اتصال کابل HDMI و USB مدل A و C را فراهم می کند.
کیبورد جدا شونده ی گلکسی تب پرو اس هم بسیار باریک و سبک طراحی شده که حمل و نقل این دستگاه را آسانتر می کند. کلید های صفحه کیبورد مسطح هستند؛ اما نگران نباشید، تایپ کردن با این کیبورد بسیار آسان است. کیس متصل به تبلت می تواند در دو زاویه ی مختلف قرار بگیرد؛ به این معنی که حالتی که روی میز قرار می گیرد با حالتی که آن را روی پاهایمان قرار می دهیم، متفاوت است و کاربری راحتی را در هر دو حالت فراهم می کند.
اما ویژگی فوق العاده ی این تبلت، نمایشگر آمولد 12 اینچی آن است. این نمایشگر با رزولوشن 2160*1440 پیکسل، وضوح تصویر، کیفیت رنگ، و زاویه ی دید فوق العاده ای دارد، که البته برای کسانی که اخیرا از گوشی های هوشمند سامسونگ استفاده کرده اند، تازگی ندارد. سامسونگ مدعی شده است که نمایشگر های کم مصرفی که در گلکسی تب پرو اس قرار دارد، می تواند 10 ساعت و 30 دقیقه لاطری آن را حفظ کند.
کاربران گلکسی تب پرو است می توانند گوشیهای گلکسی خود را به آن متصل کرده و از اسکنرهای اثر انگشت و آیریس آن استفاده کنند. (گلکسی تب پرو اس فاقد اسکنر اثر انگشت و آیریس است)، اما می تواند از تشخیص هویت گوشی، برای ورود به سیستم استفاده کند. لازم به ذکر است که سیستم عامل آن، بدون هیچگونه دخالت نرم افزاری، نسخه ی کامل ویندوز 10 است.
ویژگی های سخت افزاری آن شامل: پردازنده ی اینتل کور ام، 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی، GPS و تراشه ی NFC.
گلکسی تب پرو اس ، ماه آینده در نسخه های وای فای و LTE آماده خواهد بود. سامسونگ هنوز قیمتی برای آن مشخص نکرده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر