;
coinex

حذف جک هدفون در آیفون بعدی

حذف جک هدفون در آیفون بعدی بار دیگر و در یک سایت خبری دیگر تایید شد.

حذف جک هدفون در آیفون بعدی بار دیگر و در یک سایت خبری دیگر تایید شد.

مدل بعدی آیفون جک هدفون ۳.۵ میلی متری را نخواهد داشت و به جای آن مصرف کنندگان از پورت لایتنینگ و یا هدفون های بی سیم استفاده خواهند کرد. ما این شایعات را بارها و بارها و از منابع مختلفی شنیده ایم. اولین بار این خبر از طریق وبلاگ ژاپنی Otaraka منتشر شد و بعد از آن هم توسط 9to5Mac شنیده شد و هم اکنون این خبر توسط مارک سالیوان در FastCompany منظور شده است.

حذف جک هدفون از آیفون بعدی (که گفته می شود آیفون ۷ نامگذاری می شود) به اپل این امکان را می دهد که دستگاه جدید را نازکتر از قبل بسازد. گزارش شده است که این شرکت در حال کار بر روی افزودن قابلیت شارژ مغناطیسی بی سیم به آیفون بعدی است و این قابلیت می تواند دریچه ای برای ضد آب ساختن این گوشی باشد.

چگونه می توان به این شایعه ی مهم اعتماد کرد؟  John Gruber به این نکته اشاره می کند با وجود احترامی که برای FastCompany به عنوان یک منبع قائل است، باید بگوید که سالیوان در انتشار شایعاتی که هرگز به واقعیت منجه نشدند سابقه دارد و یکی از آنها هم این موضوع است که این روزنامه نگار به اشتباه گفته که اپل با سواچ در حال کار بر روی ساعت هوشمند بوده اند در صورتی که این همکاری هرگز صورت نگرفت.

چندین پیش بینی عجیب و غریب در این گزارش خاص وجود دارد. اول از همه اینکه این گزارش ادعا می کند که اپل به احتمال زیاد شامل هیچ هدفونی نمی شود و هدفون های با پورت لایتنینگ را به صورت جداگانه می فروشد. در صورتی که تاکنون هر آیفونی که به فروش رسیده با یک جفت هدفون همراه بوده است بنابراین این موضوع می تواند حرکتی بسیار غیر عادی برای اپل باشد.

موضوع دوم این است که گفته می شود با انحراف اپل از سبک معمولی، این امکان وجود دارد که این شرکت آداپتور هدست ۳.۵ میلی متری را در جعبه ی آیفون جدید قرار دهد. اپل برای ایجاد تغییراتی رادیکالی مانند حذف پلیر سی دی/دی وی دی شناخته شده است، با این وجود این شرکت تاکنون آداپتورهای را برای استانداردهای قدیمی در این جعبه فراهم نکرده است. درعوض، او در حال فروختن چنین آداپتورهایی (و با قیمت بالایی) به صورت جداگانه است.

با وجود این قضایایی که ذکر شد، باید این شایعات را با کمی اغراق در نظر بگیریم و منتظر بمانیم تا منبع موثقی این خبر را تایید کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر