;
coinex

نگاه نزدیک به ایسوس زنفون مکس

گوشی ایسوس زنفون مکس در نمایشگاه CES 2016 از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

گوشی ایسوس زنفون مکس در نمایشگاه CES 2016 از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

ایسوس هم مانند دیگر شرکت های تولید کننده ی دستگاه های موبایل در نمایشگاه CES 2016 حضور یافت و محصولات این کمپانی را معرفی کرد. این شرکت از دسترسی به ایسوس زنفون زوم (Asus Zenfone Zoom) در ایالات متحده خبر داد. در این نمایشگاه از دیگر محصولات سری زنفون هم رونمایی شد. یکی از این محصولات، ایسوس زنفون مکس (Asus Zenfone Max) نام دارد. اگر شما وسط یک روز کاری و خسته کننده مجبور می شوید که گوشی خود را شارژ کنید و این امر شما را اذیت می کند با گوشی زنفون مکس از این کار آسوده خواهید شد. باتری این دستگاه نقطه قوت آن محسوب می شود و دیگر مشخصات این گوشی هم نسبتا خوب محسوب می شوند.

.

طراحی

در اکثر موارد مربوط به طراحی این دستگاه می توان گفت این گوشی از زبان طراحی به کار رفته در زنفون ۲ استفاده می کند. شاید نتوانیم بگوییم که ظاهر این دستگاه فوق العاده زیبا و پریمیوم است، اما این گوشی برای کسانی که قابلیت عمر طولانی باتری برایشان اهمیت دارد، به اندازه ی کافی جلب توجه می کند. قاب این دستگاه فلزی است و دکمه های کنترل صدا و پاور در طرف سمت راست آن قرار گرفته است. ضخامت این دستگاه تقریبا زیاد است چرا که یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در این گوشی تعبیه شده است.

این گوشی برای کسانی که قابلیت عمر طولانی باتری برایشان اهمیت دارد، به اندازه ی کافی جلب توجه می کند.

.

صفحه نمایش

این گوشی به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی و پنل IPS مجهز می شود. شاید برخی بر این باور باشند که این گوشی در مقایسه با زنفون ۲ با وضوح ۱۰۸۰ پیکسلی، از کیفیت تصویر پایینی برخوردار باشد، اما باید بگوییم که تفاوت چندانی در این وضوح تصویر نیست و نکته ی دیگر این است که همانطور که در بالا هم اشاره شد این گوشی به دلیل باتری فوق العاده اش مشتریان خاص خود را دارد.

این گوشی به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی و پنل IPS مجهز می شود.

.

عملکرد

این دستگاه اندروید ۵ لالی پاپ را اجرا می کند و از رابط کاربری ZenUI ایسوس بهره می برد. تراشه ی به کاررفته در این دستگاه کوآلکام اسنپدراگون ۴۱۰ است که با رم ۲ گیگابایتی همراه می شود. زنفون مکس دارای حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایت است و در صورتی که این حافظه پاسخگوی نیاز شما نباشد، می توانید از طریق اسلات میکرو اس دی که برای این گوشی تعبیه شده است، به حافظه ی بیشتر هم دسترسی داشته باشید.

از لحاظ دوربین عکاسی نمی توان این گوشی را در دسته بندی گوشی های قدرتمند به لحاظ دوربین عکاسی دانست، اما کیفیت آن برای کسانی که می خواهند برای انجام کارهایی مانند به اشتراک گذاری عکس در شبکه های اجتماعی از آن استفاده کنند، کفایت می کند. دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی این دستگاه برای گرفتن عکس های با کیفیت نسبتا خوب، مناسب است.

اکثر گوشی های زنفون ایسوس در ایالات متحده و از طریق کانال های خرده فرشی آنلاین در دسترس هستند. این گوشی به قیمت حدود ۴۵۰ دلار عرضه می شود.

دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی این دستگاه برای گرفتن عکس های با کیفیت خوب، مناسب است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر