;
coinex

فرمان جالب کانسپت جدید مک لارن در نمایشگاه CES 2016

فرمان جالب کانسپت جدید مک لارن در نمایشگاه CES 2016

کانسپت جدید مک لارن در نمایشگاه CES 2016 به نمایش گذاشته شد.
این شرکت تولید کننده ی خودروهای لوکس و اسپرت، آخرین مدل کانسپت خود را، روز چهارشنبه در نمایشگاه لاس وگاس معرفی کرد. فرمان کانسپت جدید مک لارن ، شبیه به کنترلرهای بازی طراحی شده است.
کانسپت جدید مک لارن با نام McLaren675LT JVCKENWOOD، برای اولین بار در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی در لاس وگاس، در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت. نام JVCKENWOOD، از یک کمپانی ژاپنی گرفته شده که در طراحی این کانسپت با مک لارن همکاری داشته است.

کانسپت جدید مک لارن با نام McLaren675LT JVCKENWOOD، برای اولین بار در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی در لاس وگاس، در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت. نام JVCKENWOOD، از یک کمپانی ژاپنی گرفته شده که در طراحی این کانسپت با مک لارن همکاری داشته است..

کانسپت جدید مک لارن از یک صفحه ی نمایشگر بهره می برد که اطلاعات معمولی از قبیل سرعت ماشین را نشان می دهد. گفته می شود که ایده ی این نمایشگر از هواپیماهای جنگنده گرفته شده، اما متاسفانه هیچ عکسی از آن منتشر نشده است.
فرمان جذاب این کانسپت، با دکمه های زیادی که روی آن تعبیه شده، برای کنترل راحت نمایشگر توسط راننده، در طول رانندگی طراحی شده است. کانسپت جدید مک لارن از سیستم دستیار راننده (ADAS) نیز بهره می برد، این ویژگی حضور ماشین های دیگر را تشخیص داده و به راننده هشدار می دهد.

کانسپت نامبرده به سه دوربین مجهز شده است: دو دوربین جایگزین آینه های بغل (مانند تصویر بالا)، و یک دوربین در عقب ماشین تعبیه شده است. .

کانسپت نامبرده به سه دوربین مجهز شده است: دو دوربین جایگزین آینه های بغل (مانند تصویر بالا)، و یک دوربین در عقب ماشین تعبیه شده است. در معرفی و نمایش کانسپت جدید مک لارن ، از نحوه ی نمایش تصاویر به ثبت رسیده توسط دوربین ها حرفی زده نشد. مشخص نیست که نمایشگر دیگری برای دوربین ها تعبیه شده و یا اینکه نمایشگر اصلی، تصاویر را نشان خواهد داد. به هر حال امیدواریم در قسمت مناسبی جای گرفته باشند، این مسائل اهمیت ویژه ای دارند!

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر