;
coinex

کانسپت بیوک در نمایشگاه ماشین دیترویت ، نمایش زیبایی داشته است

کانسپت بیوک در نمایشگاه ماشین دیترویت ، نمایش زیبایی داشته است
کانسپت بیوک در نمایشگاه ماشین دیترویت ، احتمالا برنده ی این نمایشگاه خواهد بود. در حال حاضر آویستا بیوک یک کانسپت است، اما اگر به تولید عمده نرسد، می تواند بزرگترین اشتباه بیوک باشد.
آویستا که یک کوپه ی 2+2 است، نمایی از صندلی های عقب ماشین را دارد؛ بدین معنی که در اصل برای دو سرنشین طراحی شده است. این ماشین که در نمایشگاه بین المللی ماشین در آمریکای شمالی حضور پیدا کرده، پلت فرم شوی کامارو را در یک طراحی خیلی خیلی عجیب گنجانده است.
کانسپت بیوک با قدرت 400 اسب بخار، موتور دو توربینه و 6 سیلندر، احتمالا نیرومحرکه ی کافی را خواهد داشت. البته اگر همین مجموعه، و بدون تغییرات به تولید عمده برسد.
در طراحی ظاهری آویستا بیوک زمان بیشتری صرف شده است.از هر زاویه ای به آن نگاه کنید فقط زیبایی را می بینید؛ البته امیدواریم که نسخه ی مصرفی آن با کانسپتی که در تصاویر می بینیم تفاوتی نداشته باشد. البته این امید می تواند به واقعیت تبدیل شود، چرا که طراحی عجیبی در این ماشین دیده نمی شود؛ بنابراین وجود این ویژگی ها در نسخه های تولیدی، دور از ذهن نیست. این ماشین حقیقتا می تواند بهترین ظاهر را در بین ماشین های جنرال موتورز داشته باشد.
رای دیدن نسخه ی مصرفی آن باید منتظر بمانیم، اما به یاد داشته باشید که بولت تنها در عرض یک سال از کانسپت به خودروی مصرفی تبدیل شد.

.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر