;
coinex

ماشین لوکس لکسوس در نمایشگاه دیترویت

ماشین لوکس لکسوس در نمایشگاه دیترویت
ماشین لوکس لکسوس با قیمت نهایی 100 هزار دلار در نمایشگاه بین المللی ماشین دیترویت به نمایش گذاشته شد.
چهار سال قبل در نمایشگاه دیترویت، لکسوس با نمایش خود الهام بخش بسیاری از خودروسازان بود. امسال در همین نمایشگاه، لکسوس کوپه ی لوکس LC 500 را به نمایش گذاشت، که طبق اخبار اعلام شده توسط خبرگزاری Bloomberg، قیمت آن بیشتر از 100 هزار دلار خواهد بود.

در پنج سال گذشته، کمپانی لکسوس برای ساخت برند Lexus International، که برند لوکس لکسوس محسوب می شود، تلاش کرده است. با LC 500 گام بزرگی در بازار ماشین های لوکس لکسوس برداشته شد. آکیو تویودا، مدیر برندینگ لکسوس می گوید: “LC 500 یکی از مهمترین محصولات لکسوس محسوب می شود. کوپه ی لوکس پرچمدار لکسوس با طراحی حیرت انگیز و اجرای فوق العاده، جای پای محکمی را در راستای اهداف این برند به وجود آورده است که ظاهر جهانی لوکس لکسوس را گسترش می دهد.”

 در پنج سال گذشته، کمپانی لکسوس برای ساخت برند Lexus International، که برند لوکس لکسوس محسوب می شود، تلاش کرده است. با LC 500 گام بزرگی در بازار ماشین های لوکس لکسوس برداشته شد. آکیو تویودا، مدیر برندینگ لکسوس می گوید: "LC 500 یکی از مهمترین محصولات لکسوس محسوب می شود. کوپه ی لوکس پرچمدار لکسوس با طراحی حیرت انگیز و اجرای فوق العاده، جای پای محکمی را در راستای اهداف این پرند به وجود آورده است که ظاهر جهانی لوکس لکسوس را گسترش دهد.".

طراحی ماشین لوکس لکسوس ، برگرفته از مدل کانسپتی ست که در تصویر زیر می بینید، لکسوس LF-LC. این کانسپت در نمایشگاه ماشین سال 2012 کار خود را آغاز کرد.

 طراحی ماشین لوکس لکسوس ، برگرفته از مدل کانسپتی ست که در تصویر زیر می بینید، لکسوس LC-LC. این کانسپت در نمایشگاه ماشین سال 2012 کار خود را آغاز کرد. .

مظاهر الهام از کانسپت نامبرده، به خوبی در ماشین لوکس لکسوس LC 500 مشخص است. سقف فیبر کربنی و شکل آیرودینامیکی از ویژگی های این ماشین است.

 مظاهر الهام از کانسپت نامبرده، به خوبی در ماشین لوکس لکسوس LC 500 مشخص است. سقف فیبر کربنی و شکل آیرودینامیکی از ویژگی های این ماشین است. .

موتور 8 سیلندره ی این ماشین، با قدرت 467 اسب بخار و حجم موتور 5.0، می تواند صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در مدت زمان 4.5 ثانیه به دست آورد. در نشست مطبوعاتی اعلام شده که ورودی مصرف دوگانه ی ماشین، به تنفس ماشین و به تقویت صدای فوق العاده ی موتور کمک می کند.

 موتور 8 سیلندره ی این ماشین، با قدرت 467 اسب بخار و حجم موتور 5.0، می تواند صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در مدت زمان 4.5 ثانیه به دست آورد. در نشست مطبوعاتی اعلام شده که ورودی مصرف دوگانه ی ماشین، به تنفس ماشین و به تقویت صدای فوق العاده ی موتور کمک می کند..

کوپه LC 500 اولین ماشین لکسوس با گیربکس 10 دنده ی (10 سرعت) اتوماتیک است.

 کوپه LC 500 اولین ماشین لکسوس با گیربکس 10 دنده ی (10 سرعت) اتوماتیک است. .

برای اطمینان از حفظ مسیر راننده و عدم لغزش، دستیار Lane Keep در آن گنجانده شده است.

 برای اطمینان از حفظ مسیر راننده و عدم لغزش، دستیار Lane Keep در آن گنجانده شده است. .

داخل ماشین هم به اندازه ی ظاهر بیرونی آن، لوکس و زیبا طراحی شده. لکسوس اعلام کرد که برای ایجاد حالت و روحیه ی رانندگی اسپرت، به جزئیات طراحی ساخت، اندازه و زاویه ی فرمان ماشین، دقت زیادی شده است.

 داخل ماشین هم به اندازه ی ظاهر بیرونی آن، لوکس و زیبا طراحی شده. لکسوس اعلام کرد که برای ایجاد حالت و روحیه ی رانندگی اسپرت، به جزئیات طراحی ساخت، اندازه و زاویه ی فرمان ماشین، دقت زیادی شده است. .

باید منتظر بازخورد کاربران این ماشین باشیم.

باید منتظر بازخورد کاربران این ماشین باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر