;
coinex

گوشی شیائومی می 5 در دو ورژن عرضه خواهد شد

شیائومی می 5 یکی از گوشی هایی است که در یک سال گذشته، اخبار و شایعات زیادی پیرامون آن وجود داشت، این روند در سال جاری نیز ادامه دارد و همچنان اخباری راجع به آن شنیده می شود. قرار بود این پرچمدار جدید شیائومی در ماه جولای عرضه شود؛ اما شرکت تصمیم گرفت تا منتظر عرضه ی تراشه ی اسنپدراگون 820 باشد و از این تراشه در گوشی استفاده کند و به همین دلیل است که این گوشی هنوز عرضه نشده است. اخیراً شرکت اعلام کرد که این گوشی در ماه آینده و با تراشه ی اسنپدراگون 820 عرضه خواهد شد. اما شایعات جدیدی پیرامون می 5 به گوش می رسد.

با توجه به شایعات جدید، می 5 در 2 نوع مختلف عرضه خواهد شد. یک ورژن آن دارای قاب فلزی بوده و صفحه نمایش خمیده ی 5.1 اینچی و رزولوشن 1080 در 1920 خواهد بود. اما ورژن دیگر کمی حرفه ای تر است، این ورژن نیز صفحه نمایش 5.1 اینچی داشته ولی رزولوشن 1440 در 2560 را ارائه می دهد.

قبلاً راجع به این گوشی شنیده بودیم که 4 گیگابایت رم خواهد داشت و به تراشه ی اسنپدراگون 820 مجهز خواهد بود. دوربین اصلی آن 16 مگاپیکسلی بوده و به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی آن تعبیه شده است. باتری آن نیز 3600 میلی آمپر ساعتی و غیر قابل تعویض  بوده و همچنین از فناوری شارژ سریع کوالکام بهره می برد. نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی این گوشی 6 مارشمالو خواهد بود.

شیائومی قبلاً اعلام کرده بود که این گوشی تا قبل از سال جدید چینی ها نخواهد رسید، بنابراین انتظار می رود که این گوشی بعد از 8 فوریه عرضه شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر