;
coinex

بنچمارک هواوی P9 در آزمون گیگ بنچ مشخص شد

بنچمارک هواوی P9 مشخص شد

بنچمارک هواوی P9 در تست گیگ بنچ مشخص گردید.

در خبر های قبل شنیدیم که عکس هایی در فضای آنلاین منتشر شده که طراحی پرچمدار بعدی هواوی را نشان می دهد. طرح های اسکیس از گوشی هواوی P9 که ادعا می شود گوشی پرچمدار بعدی این کمپانی خواهد بود. این پیش طرح شایعات قبلی درباره وجود دو دوربین در پشت هواوی P9 را تایید می کرد و موقعیت دکمه اصلی (هوم) را نیز نشان داد.

این پیش طرح شایعات قبلی درباره وجود دو دوربین در پشت هواوی P9 را تایید می کرد و موقعیت دکمه اصلی (هوم) را نیز نشان داد.

درباره مشخصات هواوی P9 عنوان شده که با نمایشگر 5.2 اینچی همراه خواهد بود و تراشه هشت هسته ای کیرین 950 در کنار پردازنده گرافیکی مالی T880 MP4 به آن قدرت می دهند. 4 گیگا بایت رم در درون آن قرار گرفته ( در برخی خبر ها به وجود رم 6 گیگا بایتی اشاره شده است) و سیستم عامل اندروید 6.0 بر روی آن پیش نصب خواهد بود. به نظر می رسد که در هواوی P9 اسکنر اثر انگشت بر روی کلید هوم آن جاسازی شده است.

خبر های جدیدی حاکی از آن است که گوشی جدیدی از هواوی در یک تست بنچمارک، توسط گیگ بنچ با تراشه ای که از قرار معلوم کیرین 950 بوده، محک خورده است. برای این گوشی 4 گیگا بایت رم و سیستم عامل اندروید 6.0 نیز ذکر شده است. با این مشخصات و کنار هم گذاشتن اطلاعات قدیمی تر و شایعات جدید به خوبی می توان فهمید که این گوشی جدید به طور حتم هواوی P9 است. امتیازی که در تست چند هسته ای توسط این گوشی به دست آمد 7313 بود. این دستگاه، رکورد امتیاز 7037 در تست چند هسته ای که بر روی گیگ بنچ توسط یک دستگاه مرموز با تراشه هلیو X20 مدیا تک ثبت شده بود را زد.

هواوی سومین تولید کننده گوشی در جهان پس از سامسونگ و اپل است. این کمپانی در سال 2015 فروش خوبی داشت و سود بسیاری عاید این غول تکنولوژی چین شد. ورود این کمپانی در اواسط سال گذشته به بازی بزرگان این صنعت تقریبا مشخص شد. سال گذشته این کمپانی با انتشار اولین گوشی نکسوس و اوایل این ماه با راه اندازی گوشی رده بالای هواوی میت 8 قدرت خود را بیش از پیش نشان داد.

گوشی هواوی میت 8 در تست AnTuTu رقم حیرت انگیز 94,250 را به ثبت رساند.

خبر های جدیدی حاکی از آن است که گوشی جدیدی از هواوی در یک تست بنچ مارک، توسط گیگ بنچ با تراشه ای که از قرار معلوم کیرین 950 بوده، محک خورده است. برای این گوشی 4 گیگا بایت رم و سیستم عامل اندروید 6.0 نیز ذکر شده است.

بنچمارک هواوی P9 در آزمون گیگ بنچ

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena 


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر