;
coinex

هواوی P9 در چهار نسخه ی مختلف عرضه می شود

این مدل دومین گوشی هوشمند هواوی است که دروبین عقب دوگانه را به نمایش می گذارد. مدل دیگر که دارای این قابلیت است، آنر ۶ پلاس (Honor 6 Plus) است.

هواوی P9 در چهار نسخه ی مختلف عرضه می شود.

سال گذشته هواوی از سه مدل گوشی هوشمند P8 رونمایی کرد که عبارتند از: گوشی معمولی و ۵.۲ اینچی P8، گوشی مقرون به صرفه و ۵ اینچی P8 lite و مدل بزرگ و ۶.۸ اینچی P8 max. با توجه به Venture Beat گفته می شود که هواوی در حال برنامه ریزی برای انتشار مدل هایی به عنوان جانشین این مدل در سال جدید است. تصور ما بر این است که این مدل ها، هواوی P9، هواوی P9 lite و هواوی P9max نامگذاری می شوند. بنا به گزارش هایی که در این زمینه شده است گفته می شود که مدل چهارم این گوشی هم در حال ساخت است و احتمالا این مدل از بقیه پیشرفته تر باشد.

Venture Beat اشاره می کند که این نسخه ی چهارم مدل هواوی P9 با ویژگی های بهبود یافته ای همراه می شود. احتمالا این گوشی به صفحه نمایشی بزرگتر از صفحه نمایش نسخه ی معمولی P9 و کوچکتر از نسخه ی بزرگ P9max مجهز شود. انتظار می رود که نسخه ی معمولی P9 دارای صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی باشد اما هیچ صحبتی راجع به اندازه ی P9max نشده است (حدس می زنند که بزرگتر از ۶ اینچ باشد). گفته می شود که با توجه به ویژگی های بهبود یافته ای که برای این مدل در نظر گرفته شده است، انتظار می رود رم و فضای حافظه ی بیشتری برای این گوشی ارائه شود و همچنین به دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی دو لنزه مجهز گردد. این مدل، دومین گوشی هوشمند هواوی است که دوربین عقب دوگانه را به نمایش می گذارد. مدل دیگر که دارای این قابلیت است، آنر ۶ پلاس (Honor 6 Plus) است. این گوشی در اواخر سال ۲۰۱۴ معرفی شد و تصویر آن را  در بالا مشاهده می کنید.

چندی پیش، تصویری مشاهده کردیم که گفته شد این تصویر، طراحی گوشی P9 را نشان می دهد. این تصویر، یک دوربین عقب دوگانه و دکمه ی هوم را به همراه اسکنر اثر انگشت نشان می دهد. انتظار می رود این تصویر، طراحی دقیقی از این گوشی باشد؛ البته تنها راجع به مدل چهارم این گوشی این حدس و گمان ها صادق است چرا که با استناد Venture Beat تنها این نسخه دارای دوربین دو لنزه خواهد بود.

حداقل یک مدل P9 از پردازنده ی ۸ هسته ای Kirin 950 بهره خواهد برد و همه ی نسخه ها هم اندروید مارشمالو را اجرا می کنند.

ظاهرا هواوی قصد ندارد سری P9 را در نمایشگاه MWC 2016 که ماه بعد برگزار می شود، معرفی کند (در این نمایشگاه بسیاری از تولید کنندگان مهم گوشی های هوشمند از جمله سامسونگ و ال جی قصد دارند از دستگاه های جدید خود رونمایی کنند.) احتمالا این کمپانی می خواهد در یک رویداد جداگانه در ماه مارس از این مدل ها پرده برداری کند.

این تصویر، طراحی گوشی P9 را نشان می دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر