;
coinex

حذف هزینه عضویت در واتس آپ

در حال حاضر که فیسبوک دارنده ی واتس آپ است، از داده و تبلیغات برای درامدزایی استفاده می کند.

هزینه عضویت در واتس آپ حذف شد. در واقع کاربرانی که از این برنامه استفاده می کردند بعد از گذشت ۱ سال برای تمدید حساب کابری خود باید هزینه ای پرداخت می کردند که هم اکنون این عمل صورت نمی گیرد.

واتس آپ شارژ سالانه ی خود را برای کاربرانش حذف کرده و به زودی این برنامه برای تمام کاربران رایگان می شود. نحوه ی استفاده از این برنامه ی پیام رسانی به این شکل بود که به مدت یک سال رایگان مورد استفاده واقع می شد و پس از یک سال کاربران به منظور استفاده از آن می بایستی ۹۹ سنت و ۶۹ پنی (تقریبا ۱ دلار) پرداخت کنند.

Jan Koum، بنیانگذار واتس آپ در کنفرانس DLD در مونیخ گفت این هزینه حذف خواهد شد و هیچ کاربری این هزینه را دریافت نخواهد کرد. چیزی که هنوز مشخص نشده این است که واتس آپ چگونه می خواهد با این حرکت درامدزایی داشته باشد.

واتس آپ در پست وبلاگ گفته است: “همانطور که ما برای ارتقای این برنامه پیش رفتیم و به تدریج رشد کردیم، به این نکته پی بردیم که این روش خوب نیست.”

بسیاری از کاربران واتساپ شماره کارت اعتباری ندارند و نگران این موضوع بودند که بعد از یک سال که نتوانند این هزینه را پرداخت کنند، ممکن است ارتباط خود را با دوستان و آشنایان خود از دست بدهند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم این هزینه را تا چند ماه آینده به طور کامل از نسخه های متفاوت برنامه ی خود حذف کنیم.”

در حال حاضر که فیسبوک دارنده ی واتس آپ است، از داده و تبلیغات برای درامدزایی استفاده می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر