;
coinex

دوربین گلکسی اس 7 در تصاویر تازه منتشر شده

دوربین گلکسی اس 7 در عکسی که به تازگی منتشر شده، مشخص گردید.

دوربین گلکسی اس 7 در عکسی که به تازگی منتشر شده، مشخص گردید.

گوشی سامسونگ گلگسی اس 7 در کمتر از یک ماه دیگر معرفی خواهد شد. خبر ها حاکی از آن است که 21 فوریه (یکشنبه دوم اسفند ماه) روز گلکسی اس 7 خواهد بود.

قبل از اعلام رسمی این گوشی توسط کمپانی سامسونگ، مشخصات آن تا حد بسیار زیادی معلوم شده و اخیرا عکسی از این پرچمدار در روی خط تولید آن در فضای آنلاین منتشر شده است. این تصاویر به وضوح دوربین گلکسی اس 7 و نمای روبروی این گوشی را نشان می دهد.

در عکسی که منتشر شده، یک بورد از دوربین های مدلی به شماره سریال SM-G930F (شماره مدلی که از قبل برای گلکسی اس 7 مشخص شده بود)، نشان داده می شود. در واقع شماره مدل معرفی شده SM-G930 و حرف F که در انتهای این شماره آمده، به منطقه خاصی که قرار است گوشی در آنجا عرضه شود، اشاره دارد. به عنوان مثال گوشی هایی که توسط اپراتور های ایالات متحده عرضه می گردد، معمولا با حروف انتهایی A، S، T و یا V در انتهای شماره مدل معرفی می شوند و عبارت ” R05″ نشان از پنجمین باز طراحی از این دوربین ها دارد.

در عکسی که منتشر شده، یک بورد از دوربین های مدلی به شماره سریال SM-G930F (شماره مدلی که از قبل برای گلکسی اس 7 مشخص شده بود)، نشان داده می شود.

پیشانی گوشی گلکسی اس 7 به نظر می رسد که از مدل های قبلی گلکسی بزرگتر شده باشد و دوربین جلو در سمت راست گوشی جاسازی شده است.

جزئیات بیشتر و کاملتر مطمئنا در کنگره جهانی موبایل (MWC 2016) که در بارسلونا برگزار می شود، مشخص خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر