;
coinex

آیفون 5 اس ای و قدرت پردازش بالای آن

آیفون 5 اس ای و قدرت پردازش بالای آن
آیفون 5 اس ای 4 اینچی از تراشه ی A9 بهره مند خواهد شد.
بنا بر شایعات اخیر منتشر شده در 9toMac’s، این آیفون از همان تراشه ای بهره مند خواهد بود که قدرت آیفون 6 اس را به وجود می آورد.
شایعات گذشته مدعی بودند که تراشه ی A8 که در آیفون 6 استفاده شده، در آیفون 5 اس ای تعبیه خواهد شد. این خبر برای کاربران آیفون های کوچکتری مانند آیفون 5 و آیفون 5 اس که نمایشگر های 4 اینچی داشتند، بسیار خوشحال کننده خواهد بود.
قدرت تراشه های A9 تقریبا دو برابر تراشه های A8 استفاده شده در آیفون 6 بوده که عملکرد آیفون 5 اس ای را که تنها در یک نسخه عرضه می شوند، به شدت افزایش خواهد داد. در صورت صحت این خبر و عرضه ی آیفون 5 اس ای با تراشه ی A9، آیفون 6 اس دیگر قدرتمندترین آیفون نخواهد بود؛ و هر آیفون دیگری که تراشه ای پایین تر از A9 داشته باشد، چندان خوشایند نخواهد بود.
اگر آیفون 5 ای اس از تراشه های A9 بهره مند باشند، طول عمر بیشتری نسبت آیفون هایی که مجهز به به تراشه های A8 هستند، خواهند داشت. همچنین این تراشه می تواند نسخه های آینده و پیشرفته ی iOS را پشتیبانی کند.
در ادامه ی شایعات بهره مندی از تراشه ی A9 در آیفون 5 اس ای ، شایعات دیگری مبنی بر گنجاندن قابلیت لایو فوتو در این گوشی ها شنیده می شود، همچنین دستیار مجازی سیری که همیشه روشن بوده و بدون نیاز به لمس می توان از این قابلیت استفاده کرد. در واقع، آیفون 5 اس ای مجهز به تراشه ی A9 می تواند تا زمان عرضه ی آیفون 7 در پاییز سال 2016، جایگزین سری آیفون 6 باشد.
علاوه بر بهره مندی از این تراشه، آیفون 5 اس ای به دوربین 8 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. گزارش می شود که طراحی ظاهری آیفون 5 اس ای ، شبیه به آیفون 5 ای بوده اما گوشه های آن مانند آیفون 6 و 6 اس منحنی و شیشه ای خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر