;
coinex

آموزش کنترل از راه دور کامپیوتر با یک گوشی یا تبلت

کنترل از راه دور کامپیوتر با یک گوشی یا تبلت امکان پذیر است، اینجا قصد داریم چگونگی انجام آن را آموزش دهیم.

کنترل از راه دور کامپیوتر با یک گوشی یا تبلت امکان پذیر است، اینجا قصد داریم چگونگی انجام آن را آموزش دهیم.

فرض کنید که پدر شما در خانه دچار مشکلی با کامپیوتر شده است و نیار به کمک شما دارد و در عین حال شما در منزل نیستید، یک راه برای مطمئن شدن از اینکه او تمام مراحلی که شما از طریق تلفن دیکته کرده اید را به درستی انجام داده است، استفاده از یک وب کم است. اما یک روش بهتر این است که از طریق گوشی و یا تبلت خود به کنترل از راه دور کامپیوتر بپردازید و خودتان مشکل را از طریق اینترنت حل و فصل نمائید.

اولین چیزی که باید انجام دهید یک پیش بینی کوچک است. هم اکنون نرم افزار تیم ویوئر را که برنامه ای برای کنترل از راه دور کامپیوتر است، بر روی کامپیوتر پدر و مادرتان و در گوشی های هوشمند و یا تبلت خود دانلود و نصب کنید. افزار تیم ویوئر برای استفاده شخصی بر روی ویندوز، مک، لینوکس، سیستم عامل iOS، اندروید، ویندوز فون و بلک بری رایگان است و شما می توانید از لینک های دانلود TeamViewer page.  برای تمام این سیستم عاملها آن را بیابید و دانلود کنید.

  • اطمینان حاصل کنید که هم کامپیوتر و هم گوشی به اینترنت متصل هستند.
  • نرم افزار را بر روی کامپیوتر باز کنید.
  • توجه داشته باشید ID و رمز عبور که در تیم ویوئر نمایش داده شده است و یا آنچه بر روی گوشی به شما داده می شود را یادداشت کنید.
  • نرم افزار را بر روی گوشی هوشمند و یا تبلت خود باز کنید.
  • شناسه و رمز عبور را در برنامه تیم ویوئر گوشی یا تبلت وارد کنید.
  • روی ریموت کنترل کلیک کنید.
  • در حال حاضر شما می توانید صفحه نمایش کامپیوتر را در گوشی یا تبلت خود ببینید و آن را به آسانی کنترل نمائید.

نرم افزار تیم ویوئر از طریق اینترنت کار می کند و نه فقط هنگامی که دو دستگاه به یک شبکه متصل هستند، هم اکنون می توانید علاوه بر اینکه مشکل کامپیوتر پدر و مادر خود را از محل کار عیب یابی می کنید، این برنامه را بر روی دسکتاپ خانگی خود نصب کرده و به فایل های خود دسترسی داشته باشید و به طور مثال ایمیلی را از لپ تاپ خود ارسال نمائید. می توانید بر روی صفحه نمایش برای شبیه سازی یک کلیک ماوس، تپ بزنید و اگر روی قسمت ورودی متن تب بزنید، یک صفحه کلید مجازی باز شده و سپس می توانید تایپ کنید.

در حین کنترل از راه دور کامپیوتر، ممکن است بین آنچه شما بر روی تلفن همراه انجام می دهید و چیزی بر روی کامپیوتر رخ می دهد، اندکی تاخیر وجود داشته باشد؛ این تاخیر تا حدودی به سرعت اتصال به اینترنت هر دو دستگاه بستگی دارد. پس دقیقا مثل این نیست که شما در مکان حضور داشته باید و مستقبما به رفع اشکال بپردازید. اما اگر شما فقط می خواهید یک مشکل فوری را عیب یابی کنید و یا باید کارهای مهمی را به پایان برسانید، این نرم افزار بسیار کمک کننده است.

برنامه های کنترل از راه دور کامپیوتر بسیاری وجود دارند که به شما امکان کنترل کامپیوتر را از طریق گوشی و یا تبلت، می دهند. اما ما تیم ویوئر را انتخاب کردیم به دلیل آن که استفاده از آن بسیار آسان است، همانطور که دید مراحل بالا خیلی ساده بودند. همچنین این نرم افزار برای استفاده شخصی رایگان است و این یک مزیت محسوب می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gadgets.ndtv


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر