;
coinex

جنرال موتورز ماشین الکتریکی خودران طراحی می کند

جنرال موتورز ماشین الکتریکی خودران طراحی می کند
جنرال موتورز به طراحی و تولید ماشین های الکتریکی خودران می پردازد.
جنرال موتورز از برنامه ی گنجاندن حالت خودران روی ماشین های خود عقب مانده است، اما این مساله مانع از رویا پردازی های این خودرو ساز بزرگ نمی شود. این کمپانی که در شهر دیترویت واقع شده، روز سه شنبه اعلام کرد که به گرد آوری اعضای تیم طراح برای توسعه ی ماشین های الکتریکی خودران پرداخته است. این تیم با هدف یافتن راهی برای ادغام این دو تکنولوژی دور هم جمع می شوند. داگ پارگ، که در حال حاضر به عنوان معاون رئیس برنامه ی تولید جهانی فعالیت می کند، در راس این سرمایه گذاری قرار خواهد گرفت. بنا بر گزارشات منتشر شده، داگ پارک مسئولیت نظارت بر توسعه ی سیستم ها و نرم افزارهای الکتریکی را در ماشین های آینده به عهده دارد.
انتظار می رود که جنرال موتورز تا اواخر سال 2016 ماشین شورولت بولت خود را عرضه کند. شورولت بولت که نسل آینده ی وسایل نقلیه ی الکتریکی محسوب می شود، با یک بار شارژ کامل می تواند 200 مایل معادل 321 کیلومتر را طی کند. قیمت این ماشین در حال حاضر 35 هزار دلار برآورد شده که در مقایسه با ماشین های الکتریکی تسلا از قیمت کمتری برخوردار است. محدوده ی شورولت بولت دو برابر سایر ماشین های الکتریکی رایج در بازار است.
ماشین های الکتریکی به طور فزاینده ای در حال گسترش هستند، و قطعا جنرال موتورز با برخی از فعالیت های خود، نقش خود را به خوبی در این عرصه ایفا کرده و تعهد خود را به این تکنولوژی نشان داده است. اوایل ژانویه، بخش بازار این شرکت مبلغی معادل نیم میلیارد دلار روی لیفت Lyft سرمایه گذاری کرد ( لیفت یک شرکت شبکه ای حمل و نقل در آمریکایست). جنرال موتورز با هدف تسریع روند حضور ماشین های خودران در جاده ها این سرمایه گذاری را انجام داد.
تنها یک ماه از سال 2016 می گذرد، با اینحال، امسال بیشترین نوآوری ها در تاریخ 108 ساله ی این شرکت شکل خواهد گرفت. جنرال موتورز با ادامه ی روند اکتشاف در امکانات و دستاورد های جدید در زمینه ی ماشین های الکتریکی خودران، قادر خواهد بود که گرایشات 100 سال آینده را به وجود آورد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که قابلیت سوپر کروز به زودی محقق نخواهد شد؛ با اینحال انتظار داریم که با صرف زمان بیشتر توسط تیم طراحان و مهندسان، شاهد دستاورد های بهتری باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر