;
coinex

گلکسی اس ٧ و گلکسی اس ٧ اج در رندر های جدید

گلکسی اس ٧ و گلکسی اس ٧ اج در رندر هایی جدید، دیده می شوند.

گلکسی اس ٧ و گلکسی اس ٧ اج در رندر هایی جدید، دیده می شوند. از طرفی گزارشات مبنی بر این هستند که این دو گوشی ضد آب خواهند بود و یک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی و باتری بزرگتر دارند.

 نا به گزارشات، یکی از کارمندان سامسونگ یک پرزنتیشن داخلی را فاش کرده است که در آن گلکسی اس ٧ و گلکسی اس 7 اج با گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۵ مقایسه شده است و در نتیجه با تصاویر موجود در آن، دیدی از ظاهر این گوشی برای جهان ایجاد شده است. در واقع رندرهای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج ، نیز به گزارشات دیگر فاش شده در مورد این دو گوشی، مبنی بر وجود درگاه  کارت حافظه ی میکرو اس دی، مقاومت در برابر آب و باتری بزرگتر، اضافه شده است.

یکی از کاربران توییتر به نام اوان بلاس، پستی در توئیتر گذاشته است که تصور می شود رندرهای نهایی از سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را نشان می دهد. بر خلاف سال گذشته که گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج هر دو مجهز به صفحه نمایش 5.1 اینچی بودند، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در اندازه های مختلف صفحه نمایش وارد بازار می شوند. گلکسی اس 7 یک صفحه نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن 2،560 × 1،440 پیکسل (کواد اچ دی) و گلکسی اس 7 اج یک صفحه نمایش 5.5 با اینچی بارزولوشن 2،560 × 1،440 پیکسل (کواد اچ دی) خواهد داشت.

گزارش دوم از سایت VentureBeat نیز مشخصات جدید سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را نشان می دهد، ادعا می کند که درگاه کارت حافظه ی میکرو اس دی به گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج باز می گردد و هر دو دستگاه تا 200 گیگابایت، از این طریق قابل ارتقاء هستند.

گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، ظاهرا یکی از ویژگی هایی را که اولین بار در گلکسی اس 5 در سال 2014 دیده شده است به همراه دارند. گواهی نامه مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، یکی از ویژگی هایی است که بسیاری از طرفداران گوشی های هوشمند امیدوار بودند که در نسل بعدی گوشی های هوشمند سامسونگ باز گردد.

این منبع همچنین ادعا می کند که سامسونگ یکی دیگر از انتقادات اصلی را در مورد پرچمداران سال گذشته خود، یعنی وجود باتری ضعیف در آنها را در گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، برطرف کرده است. در گلکسی اس 7، یک باتری 3،000 میلی آمپر ساعتی و در گلکسی اس 7 اج،  باتری 3،600 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد شد. متاسفانه، کاربران قادر به تعویض باتری نخواهند بود.

.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر