;
coinex

کاربران جیمیل میلیاردی شدند

کاربران جیمیل از مرز یک میلیارد نفر گذشتند.

کاربران جیمیل از مرز یک میلیارد نفر گذشتند.

کمپانی آلفابت اعلام کرد که کاربران جیمیل از مرز یک میلیارد نفر گذشتند.

گوگل (آلفابت) در این سه ماهه آخر سال دلایل زیادی برای جشن گرفتن داشت. گزارش های مالی سه ماهه آخر سال 2015 نشان از آن دارد که شرکت مادر گوگل، به با ارزش ترین شرکت در جهان تبدیل شده و رقیب اصلی خود اپل را با میلیارد ها دلار پشت سر گذاشته است. این کمپانی گزارش می دهد این سود عظیم و درآمد بسیار حاصل بدست آوردن توجه میلیارد ها میلیارد کاربری است که از سرویس های این کمپانی استفاده می کنند.

جدید ترین عضو باشگاه کاربران میلیاردی، جیمیل (Gmail) است که تعداد کاربران فعال آن در پایان سال گذشته از مرز یک میلیارد نفر گذشت. در این بیانیه مدیر عامل گوگل، ساندار پیچای به این نکته اشاره کرد که این رشد به دلیل وجود کاربران گوشی های همراه و شاید استفاده از اندرویدی است که کاربران آن بیش از یک میلیارد نفر هستند و بیشتر وقت خود را با گوشی های هوشمند شان می گذرانند. در واقع این افراد به راحتی می توانند در هر جایی ایمیل های خود را چک کنند و این به طور قابل ملاحظه ای افزایش مکرر ما از این سرویس را شامل می شود.

از دیگر سرویس های گوگل که بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد می توان به موتور جستجوی گوگل، گوگل مپس، کروم، پلی استور، یوتیوب و اندروید اشاره کرد و همچنین کل اکوسیستم گوگل از برنامه ها و سرویس هایی که جیمیل را برای کسانی که به دنبال بهره وری هستند جذاب کرده است. با ادغام گوگل داکس، درایو فوتو، موسیقی و همه خدماتی که از قبل وجود داشت، نوآوری های اخیر در این صندوق پستی الکترونیکی، یک تجربه واحد و یکپارچه برای کاربران فراهم می کند و مهم نخواهد بود که کاربر از چه پلت فرمی استفاده می کند. با ادغام Google Calendar و Google Keep و دیگر برنامه ها، جیمیل هر روز به سمت قوی تر شدن پیش خواهد رفت.

رشد جیمیل از زمان راه اندازی آن در سال 2004 تا کنون فوق العاده بوده است. هات میل (Hotmail) شرکت مایکروسافت بازیگری اصلی در این بازار به حساب می آید اما سرویس های ویژه گوگل مانند 1 گیگا بایت فضای ذخیره سازی هنگامی که هات میل و دیگران تنها 2 تا 4 مگا بایت حافظه در اختیار کاربر می گذارند، می تواند برگ برنده ای برای این غول تکنولوژی به حساب بیاید. در سال 2012 جیمیل در اولین حرکت با 425 میلیون کاربر ضربه سختی به هات میل مایکروسافت وارد کرد. در ماه می 2015 این سرویس، بیش از 900 میلیون کاربر داشت و در چند ماه بعد عدد کاربران جیمیل از مرز یک میلیارد گذشت. هات میل اکنون درحدود 400 میلیون کاربر دارد و در پشت سر آن ها یاهو با کمتر از 300 میلیون کاربر در جایگاه سوم ایستاده است. این روزها جیمیل محبوبیت عجیبی در مقایسه با دیگر سرویس های ایمیل به دست آورده است.

کمپانی آلفابت اعلام کرد که کاربران جیمیل از مرز یک میلیارد نفر گذشتند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر