;
coinex

باتری گلکسی اس 7 می تواند تا دو روز شارژ دهی کند

باتری گلکسی اس 7 می تواند تا دو روز شارژ دهی کند

باتری گلکسی اس 7 از جمله مهمترین ویژگی های این گوشی است چرا که نسبت به باتری پرچمدار قبلی سامسونگ با افزایش ظرفیت قابل توجهی مواجه شده است. گفته می شود این باتری با یک بار شارژ شدن تا 2 روز شارژ دهی می کند.

با نزدیک شدن به رویداد کنگره جهانی موبایل 2016، جایی که قرار است در آن از گوشی گلکسی اس 7 پرده برداری شود، اخبار و شایعات بیشتری راجع به سری گوشی های گلکسی اس 7 منتشر می شود. اما سامسونگ قرار است با برگزاری کنفرانس خبری در روز 2 اسفند گوشی گلکسی اس 7 را معرفی کند. علاوه بر این گوشی پرچمدار، سامسونگ قصد دارد تا از محصولات دیگری نیز پرده برداری کند. همچنین بالاخره این شرکت تایید کرد که ورژن اج گوشی گلکسی اس 7 نیز معرفی خواهد شد.

تا کنون عکس های زیادی از گوشی های گلکسی اس 7 به بیرون درز شده است و مشخص شد که ورژن اج این گوشی صفحه نمایش بزرگتری نسبت به نسخه ی معمولی آن خواهد داشت. بدون شک سامسونگ در تلاش است تا نقاط ضعفی که در خانواده ی گلکسی اس 6 وجود داشت و کارشناسان نسبت به آن انتقاد داشتند را در پرچمدار جدید خود مرتفع کند.

گفته می شود که گلکسی اس 7 دارای شیار کارت حافظه خواهد و کاربران در صورت نیاز می توانند حافظه ی گوشی خود را به وسیله ی کارت های حافظه ارتقا دهند. اما از دیگر بهبودهای این پرچمدار جدید سامسونگ می توان به افزایش ظرفیت باتری غیر قابل تعویض آن اشاره کرد. پیشتر در اخبار داشتیم که آقای الدار مورتازین از سایت روسی Mobile Review معتقد است که باتری گلکسی اس 7 قابلیت پخش 17 ساعت بی وقفه ویدیو را در حالت روشنایی کامل صفحه نمایش دارا است. حالا این فرد عکس هایی منتسب به گوشی گلکسی 7 را منتشر کرده که نحوه ی عملکرد باتری پرچمدار جدید سامسونگ را به تصویر کشیده است.

باتری گلکسی اس 7 می تواند تا دو روز شارژ دهی کند
او معتقد است که باتری گلکسی اس 7 تنها با یک بار شارژ شدن تا 2 روز کامل شارژ دهی می کند. این میزان شارژدهی در حالتی است که روشنایی صفحه نمایش 75 درصد باشد، از هر دو سیم کارت به صورت همزمان استفاده شود و شبکه ی LTE نیز روشن باشد. این ویژگی در مقایسه با باتری گوشی های گلکسی اس 6 که عمر باتری آن نهایتاً یک روز بود، یک مزیت بسیار خوب به شمار می آید.

البته این فرد مشخص نکرد که این عکس ها به گوشی گلکسی ای 7 مروبط است یا گلکسی اس 7 اج، اما گفته می شود گلکسی اس 7 دارای باتری 3000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و این در حالی است که با توجه به صفحه نمایش بزرگتر گلکسی اس7 اج، در این گوشی از باتری بزرگتر 3500 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. اما نکته حائز اهمیت این است که این دو گوشی عمر باتری یکسانی خواهند داشت. اندروید پیش نصب بر روی این گوشی های اندروید 6 مارشمالو است که این باعث می شود میزان مصرف انرژی و مدیریت آن در هر دو گوشی بهتر از گذشته باشد. البته همه ی این ها در حد شایعه هستند و باید منتظر ماند و دید آیا سامسونگ این موضوع را به صورت رسمی تایید می کند یا که خیر.

باتری گلکسی اس 7 می تواند تا دو روز شارژ دهی کند

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر