;
coinex

بنچمارک شیائومی می 5 نشان از نمایشگر 5.7 اینچی دارد

بنچمارک شیائومی می 5 نشان از نمایشگر 5.7 اینچی دارد

در تست گیگ بنچ مشخصات شیائومی می 5، برجسته شد.

یکی از پرچمدارانی که پیش بینی می شود در این ماه دیده شود، شیائومی می 5 خواهد بود. برخی از مشخصات در بنچمارک شیائومی می 5 نمایان شد.

یکی از شایعاتی که درباره گوشی هوشمند بعدی شیائومی به گوش می رسید، وجود نمایشگر لمسی 5.2 اینچی Quad HD با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل بود. اما شیائومی این خبر را تکذیب کرده و تایید کرده است که نمایشگر شیائومی می 5 دارای وضوح تصویری فول اچ دی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل خواهد بود.

اگر چه شیائومی اندازه نمایشگر شیائومی می 5 را اعلام نکرده است اما فرض می کنیم که همان اندازه نمایشگر 5.2 اینچی درست باشد. نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح تصویری فول اچ دی همچنان می تواند صفحه نمایش مناسبی برای یک گوشی هوشمند پرچمدار باشد. خبر بد آنکه شیائومی می 5 در تست بنچمارک گیگ بنچ به عنوان یک گوشی هوشمند با نمایشگر بزرگ 5.7 اینچی نشان داده شده است. تصویر در نمایشگر بزرگی در این حد و اندازه با کیفیت تصویری 1080p ممکن است، همیشه خوب به نظر نرسد.

بهر حال همیشه شانسی وجود دارد، ممکن است که برخی از نتایج منتشر شده شیائومی می 5 در گیگ بنچ، اشتباه نوشته شده باشد و شیائومی می 5 با نمایشگر کوچکتری عرضه گردد. هرچند که این احتمال بسیار کم است.

در این بنچمارک، به غیر از مشخصات نمایشگر شیائومی می 5 که درباره آن مفصل صحبت کردیم، منبع قدرت این گوشی هوشمند، پردازنده اسنپ دراگون 820 کوالکام ذکر شده و در کنار آن پردازنده گرافیکی آدرنو 530 و 3 گیگا بایت رم تعیین گردیده است. همچنین برای این گوشی هوشمند 16 گیگا بایت حافظه داخلی نشان داده شده اما هیچ اشاره ای به درگاه کارت میکرو اس دی نشده است. بنابراین نمی توانیم درباره کارت میکرو اس دی آن صحبتی کنیم.

از دیگر نکات برجسته ای که در بنچمارک شیائومی می 5 ذکر شده، وجود دوربین های عقب و جلو در آن است اما هیچ اشاره ای به بزرگی دوربین ها نشده است.

در تست گیگ بنچ شیائومی می 5 هیچ اشاره ای به باتری آن نشده است اما مطمئنا این گوشی با سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد.

بنچمارک شیائومی می 5 رویت شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر